Hop til indhold
Guest SisseLalala

Mænd der booker tid men aldrig dukker op?

Recommended Posts

Guest Zero
lidenskabogvarme skrev, for 10 minutter siden:

Ikke for at drage sammenligning, men det samme oplever man f.eks.også hvis man vil sælge noget på dba. I 2/3 af tilfældende opleves det, at folk ringer, diskuterer pris, man enes og aftaler et afhentningstidspunkt - og så hører man aldrig mere og vedkommende dukker ikke op. Er det ikke bare zapper-kulturen for fuld udblæsning ? - totalt asocialt.

men det er selvfølgelig meget mere alvorligt for jer, fordi I kan risikere at have sagt nej til en anden kunde og dermed mister indtjening.

har I indtryk af, at der en en rød tråd i hvem, der brænder jer af - aldersgruppe f.eks. ?

Jeg  har  kendskab  til  en  yngre  mand  (under  30 år), som  udgiver  sig  for  at  være  ældre  og  forskellige  personer.  Han  har  forsøgt  at  lavet  utallige  aftaler.  Hans  begrundelse er  at  han  har  ønske  om  at  mødes  men  tør  ikke  og  kan  heller  ikke  indfri  det  han  skriver.  Sagt  med  andre  ord  han  fantasere  og  bruger  gp'er  i  sin  fantasi.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 25.8.2021 at 07:08:

Mine teoriee:

Nogle gør det for sjov 

Nogle bliver så tændte, at de tager en spiller inden og mister gejsten.

Nogle taber modet, og synes at det er for pinligt at aflyse. 

Nogle glemmer det reelt. 

Der er selvfølgelig ingen af de årsager som retfærdiggør ikke lige at give besked :)

Hej Nanna 

synes du rammer spot on med det du har skrevet, men der kan jo også ligge andre ting i det, men at  det ikke er fair bare at blive væk uden afbud, er uden for diskussion. Det er total mangel på det erhverv vi udfører og vores tid. Vores tid er jo lige så vigtig som mændenes, og ofte er der jo flere mænd, der booker samme tid, og hvem tror man så er den mest pålidelige. 
jeg er ikke så gammel i faget, men 4-500 numre har jeg blokeret på ganske få måneder enten på grund af de ikke er mødt op, eller fordi deres første besked kan være: SKAL JEG KOMME OG FLÆKKE DIT RØVHUL

Jeg kontakter mændene et par timer før for at høre om vi stadigvæk har en aftale. De får så en vis tid til at reagere i. Svarer de ikke inden for den givne frist skriver jeg til dem, at de har mistet deres tid hos mig og ikke mere kan komme i betragtning til en ny booking hos mig mere med mindre de erlægger et depositum på 300 kr. som selvfølgelig vil blive modregnet. De fleste mænd, der har misbrugt en aftale skriver, at det var en fejl og at det ikke vil ske igen, men sjovt nok er der meget får, for at sige næsten ingen, der ønsker at erlægge et depositum for at rette op på deres renomme. 

De mænd, der derimod aflyser i god tid, mindst dagen før eller et par timer før, de vil stadigvæk have og få muligheden for at mødes igen. Dog slutter dette også, hvis de også anden gang melder afbud. Til det er der kun at sige, så bliv bedre til planlægning. 

Er jeg så selv totalt fejlfri. Nej overhovedet ikke. Har prøvet at glemme at sende en adresse som lovet, har også kommet til at lave dobbeltbookninger. Til det vil jeg sige, at jeg gør hvad jeg kan for at få kabalen til at gå op, så mine aftaler kan holdes alligevel måske med et andet tidspunkt på dagen eller andre ting.

fortsat god søndag derude, og lad os så stramme balderne sammen. Dog mest jer mænd. Dårlige mænd, gør det sværere for jer gode mænd, da vi kvinder får flere og flere rynker over alle de useriøse af slagsen. 
Bh. Samantha  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Samanthawild skrev, for 12 minutter siden:

Hej Nanna 

synes du rammer spot on med det du har skrevet, men der kan jo også ligge andre ting i det, men at  det ikke er fair bare at blive væk uden afbud, er uden for diskussion. Det er total mangel på det erhverv vi udfører og vores tid. Vores tid er jo lige så vigtig som mændenes, og ofte er der jo flere mænd, der booker samme tid, og hvem tror man så er den mest pålidelige. 
jeg er ikke så gammel i faget, men 4-500 numre har jeg blokeret på ganske få måneder enten på grund af de ikke er mødt op, eller fordi deres første besked kan være: SKAL JEG KOMME OG FLÆKKE DIT RØVHUL

Jeg kontakter mændene et par timer før for at høre om vi stadigvæk har en aftale. De får så en vis tid til at reagere i. Svarer de ikke inden for den givne frist skriver jeg til dem, at de har mistet deres tid hos mig og ikke mere kan komme i betragtning til en ny booking hos mig mere med mindre de erlægger et depositum på 300 kr. som selvfølgelig vil blive modregnet. De fleste mænd, der har misbrugt en aftale skriver, at det var en fejl og at det ikke vil ske igen, men sjovt nok er der meget får, for at sige næsten ingen, der ønsker at erlægge et depositum for at rette op på deres renomme. 

De mænd, der derimod aflyser i god tid, mindst dagen før eller et par timer før, de vil stadigvæk have og få muligheden for at mødes igen. Dog slutter dette også, hvis de også anden gang melder afbud. Til det er der kun at sige, så bliv bedre til planlægning. 

Er jeg så selv totalt fejlfri. Nej overhovedet ikke. Har prøvet at glemme at sende en adresse som lovet, har også kommet til at lave dobbeltbookninger. Til det vil jeg sige, at jeg gør hvad jeg kan for at få kabalen til at gå op, så mine aftaler kan holdes alligevel måske med et andet tidspunkt på dagen eller andre ting.

fortsat god søndag derude, og lad os så stramme balderne sammen. Dog mest jer mænd. Dårlige mænd, gør det sværere for jer gode mænd, da vi kvinder får flere og flere rynker over alle de useriøse af slagsen. 
Bh. Samantha  

Der er helt sikkert gode grunde til at aflyse en aftale - men meget få gode grunde til at udeblive uden at aflyse. 

Det er at skyde sig selv i foden ift. markedet, at udeblive eller komme med useriøse henvendelser - som det eksempel du nævner. Herinde er der gang på gang debat omkring, at der ikke kommer nok nye danske piger i branchen - eller at de gode (uanset nationalitet) ikke holder særlig længe. Faktum er jo bare, at jo flere dårlige oplevelser man får, desto større er risikoen for at man stopper. Dårlige oplevelser er mere end dårlige møder, det er også når ens dag bliver ødelagt af udeblivelser, og man bliver mentalt trættet af de mange retarderede beskeder. De piger som bliver, er dem som forstår at arbejde sig igennem skraldet og fokusere på diamanterne - men flere ville nok blive, hvis der var mindre skrald at sortere :)

Jeg sorterer hårdere end du gør. Mine gæster får generelt besked om, at de skal skrive og bekræfte vores møde. Jeg skriver altså ikke selv ud til dem, hvis jeg ikke hører fra dem på det givne tidspunkt. Skriver de ikke, så  går jeg ud fra, at de ikke kommer og arrangerer andre aftaler samt fravælger at aftale møder med dem fremover. 

Grunden til, at jeg vil have dem til at skrive til mig og ikke selv skriver til dem, er for at fange dem som med vilje booker tider, de ikke har tænkt sig at møde op til. Dem med dårlig humor som synes, det er morsomt at spilde vores tid. De personer (er min teori) glemmer ofte at bekræfte aftalen, men ville selvfølgelig svare, at de stadig kom, hvis jeg sendte dem en besked. Den chance vil jeg ikke give dem - og de får heller ikke adressen forinden. Så det er med at have tungen lige i munden og huske at bekræfte aftalen. 

Alle er menneskelige og kan fejle - som du skriver - det gør jeg også ind imellem, og ligeledes gør mine gæster. Kender man hinanden, kan man også godt være rummelig og stole på de gode intentioner, men ved vildt fremmede mennesker som man kun kender som 8 cifre, og med alle de useriøse henvendelser vi modtager, er der simpelthen ikke rum til den form for god vilje. 

Depositummet er en god idé, for dem som ellers ville blive blokeret. Jeg ville ærlig talt bede om kompensation for at have spildt min tid, hvis jeg skulle give second chances til fremmede cifre - velvidende at det sikkert aldrig ville ske. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 38 minutter siden:

Hej Nanna 

Bh. Samantha  

Jeg regner det for en selvfølge at holde aftaler eller give besked hvis jeg f.eks sidder fast i trafikken. Jeg kan godt forstå, atdu ønsker at sikre dig mod at spilde din tid, men så meget sagt ville jeg opfatte det som en overskridelse af mine krav om diskretion, hvis jeg fik en sms et par timer før et aftalt møde. Jeg, som mange andre, har kun een telefon og jeg har altid været af den opfattelse, at skriftlig kommunikation med en glædespige kun går een vej med mindre andet er aftalt. Så hvis det er almindelig praksis for dig at checke med sms (hvilket jeg godt kan forstå), vil jeg foreslå, at du advarer om det når du indgår en aftale, så man ved, at man ikke skal lade telefonen ligge og flyde i hjemmet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lidenskabogvarme skrev, for 9 minutter siden:

Jeg regner det for en selvfølge at holde aftaler eller give besked hvis jeg f.eks sidder fast i trafikken. Jeg kan godt forstå, atdu ønsker at sikre dig mod at spilde din tid, men så meget sagt ville jeg opfatte det som en overskridelse af mine krav om diskretion, hvis jeg fik en sms et par timer før et aftalt møde. Jeg, som mange andre, har kun een telefon og jeg har altid været af den opfattelse, at skriftlig kommunikation med en glædespige kun går een vej med mindre andet er aftalt. Så hvis det er almindelig praksis for dig at checke med sms (hvilket jeg godt kan forstå), vil jeg foreslå, at du advarer om det når du indgår en aftale, så man ved, at man ikke skal lade telefonen ligge og flyde i hjemmet.

Hej med dig 

Du har ret i det med at det skal stå i min annonce at jeg skriver ud for en bekræftelse, men jeg tror hellere at jeg for fremtiden vil gøre som Nanna skriver, at det er jer mænd, der skriver til mig og bekræfter vores aftale. Så undgår man også det du skriver, som giver god mening. 
knus Samantha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 20 minutter siden:

Der er helt sikkert gode grunde til at aflyse en aftale - men meget få gode grunde til at udeblive uden at aflyse. 

Det er at skyde sig selv i foden ift. markedet, at udeblive eller komme med useriøse henvendelser - som det eksempel du nævner. Herinde er der gang på gang debat omkring, at der ikke kommer nok nye danske piger i branchen - eller at de gode (uanset nationalitet) ikke holder særlig længe. Faktum er jo bare, at jo flere dårlige oplevelser man får, desto større er risikoen for at man stopper. Dårlige oplevelser er mere end dårlige møder, det er også når ens dag bliver ødelagt af udeblivelser, og man bliver mentalt trættet af de mange retarderede beskeder. De piger som bliver, er dem som forstår at arbejde sig igennem skraldet og fokusere på diamanterne - men flere ville nok blive, hvis der var mindre skrald at sortere :)

Jeg sorterer hårdere end du gør. Mine gæster får generelt besked om, at de skal skrive og bekræfte vores møde. Jeg skriver altså ikke selv ud til dem, hvis jeg ikke hører fra dem på det givne tidspunkt. Skriver de ikke, så  går jeg ud fra, at de ikke kommer og arrangerer andre aftaler samt fravælger at aftale møder med dem fremover. 

Grunden til, at jeg vil have dem til at skrive til mig og ikke selv skriver til dem, er for at fange dem som med vilje booker tider, de ikke har tænkt sig at møde op til. Dem med dårlig humor som synes, det er morsomt at spilde vores tid. De personer (er min teori) glemmer ofte at bekræfte aftalen, men ville selvfølgelig svare, at de stadig kom, hvis jeg sendte dem en besked. Den chance vil jeg ikke give dem - og de får heller ikke adressen forinden. Så det er med at have tungen lige i munden og huske at bekræfte aftalen. 

Alle er menneskelige og kan fejle - som du skriver - det gør jeg også ind imellem, og ligeledes gør mine gæster. Kender man hinanden, kan man også godt være rummelig og stole på de gode intentioner, men ved vildt fremmede mennesker som man kun kender som 8 cifre, og med alle de useriøse henvendelser vi modtager, er der simpelthen ikke rum til den form for god vilje. 

Depositummet er en god idé, for dem som ellers ville blive blokeret. Jeg ville ærlig talt bede om kompensation for at have spildt min tid, hvis jeg skulle give second chances til fremmede cifre - velvidende at det sikkert aldrig ville ske. 

Kære Nanna 

Du er skarp og erfaren. Jeg vil følge dit råd for fremtiden om, at det er manden der skal skrive mindst 2 timer før og bekræfte aftalen vi har indgået. Tak for hjælp og input. Og du har så ret i det med, hvorfor piger vælger at stoppe mv. især de danske. Kender ikke så meget til de udenlandske men tænker ikke de alle har samme muligheder. 
knus til dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Samanthawild skrev, for 12 minutter siden:

Kære Nanna 

Du er skarp og erfaren. Jeg vil følge dit råd for fremtiden om, at det er manden der skal skrive mindst 2 timer før og bekræfte aftalen vi har indgået. Tak for hjælp og input. Og du har så ret i det med, hvorfor piger vælger at stoppe mv. især de danske. Kender ikke så meget til de udenlandske men tænker ikke de alle har samme muligheder. 
knus til dig 

Lige over :)
Nogle gange skal folk endda bekræfte flere gange. Hvis der er et døgn eller flere dage til aftalen, skal de også bekræfte dagen inden eller tidligt om morgenen på dagen, så vel som 2 timer forinden. Taber man nogen? Ja sikkert, men man kan jo altid afgøre individuelt, hvis de skriver 1 time før aftalen, at de havde glemt at bekræfte, om man vil se dem alligevel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west

Ved godt denne tråd handler om, ikke at aflyse.

Men jeg har prøvet inden for de sidste måneder, at blive svinet til ,når jeg bliver nød til at aflyse.  

Da jeg blev nød til at aflyse tid med en GP og et par dage senere ville booke en ny tid. Fik jeg at vide at det kunne ikke lade sig gøre fordi jeg havde aflyst en aftale og hun tog ikke imod useriøse mænd.

For mange af sådan nogle oplevelser , gør nok også at mænd bliver ligeglad med aflyse en booket tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 7 timer siden:

Da jeg blev nød til at aflyse tid med en GP og et par dage senere ville booke en ny tid. Fik jeg at vide at det kunne ikke lade sig gøre fordi jeg havde aflyst en aftale og hun tog ikke imod useriøse mænd.

Hos mig er udeblivelse uden afbud eller to afbud i træk = ikke flere chancer. Der er desværre alt for mange mænd, der synes det er sjovt at spilde vores tid eller gerne vil vide hvor pigen er….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hardrock_west skrev, for 9 timer siden:

For mange af sådan nogle oplevelser , gør nok også at mænd bliver ligeglad med aflyse en booket tid.

Aaah det er vist lidt for søgt.  Faktum er nok nærmere at besøget nok ikke regnes for særligt vigtigt,  underforstået at hvis der på dagen dukker noget "mere" interessant op,  så gider man ikke at aflyse.  Et eller andet sted kan jeg godt forstå, at hvis man ikke engang orker at melde afbud, at man så ikke kan booke en ny tid.   Jeg kunne godt læse, at du have meldt afbud til en bestemt GP,  men det er næppe standard at man så ikke kan få en ny tid, hvis grunden vurderes valid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stantheman
Guest SisseLalala skrev, den 25.8.2021 at 06:09:

Jeg er nysgerrig omkring hvad der gør, at manden ringer og siger han er der kl ? Og så bliver væk... uden at aflyse.

Have you ever, and why?

sisse.

Det har jeg aldrig gjort. Hvis der opstår noget eller jeg bliver forhindret giver jeg besked. Og det er sjældent sket.

Hvorfor nogen gør det skal jeg ikke kunne sige. En GP jeg kender havde en teori om, at en alfons eller anden pige bookede tider hos hende og hendes veninde for at genere. Det kunne også være pubertetsramte knægte? Bare et bud. Med risiko for at lyde som en gammel sur skodder, så er den mest sandsynlige forklaring nok, at disse kunder bare er ligeglade med andres tid. 

Som kunde oplever jeg i Danmark ofte at pigen ikke er hjemme/har sovet over sig/ikke svarer,  år jeg en halv time inden bekræfter vores aftale. Jeg er, som dig, nysgerrig, undrende overfor det. For ikke at sige irriteret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, den 19.9.2021 at 21:31:

Hos mig er udeblivelse uden afbud eller to afbud i træk = ikke flere chancer. Der er desværre alt for mange mænd, der synes det er sjovt at spilde vores tid eller gerne vil vide hvor pigen er….

Nu er det aldrig sket, at jeg har været nødt til at aflyse en tid. Jeg er altid dukket op. Jeg ved ikke  om det nogensinde vil ske en dag, men skulle det ske en dag , så vil en aflysning ikke kun være en aflysning for mit vedkommende. Den ville rumme en form for kompensation til pigen og for mit vedkommende vil jeg tilbyde pigen det fulde beløb og aftale nærmere om, hvordan jeg skal betale dem. Pigen kan jo have sagt nej til andre kunder og en aflysning fra min side kan betyde, at hun ikke kan få en anden kunde ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu gjort det til vane at når jeg indgår en aftale- sender adresse- så skriver jeg i samme besked, at hvis man vælger at blive væk uden at give besked, så ryger nr på blok 20 min efter angivet tidspunkt. Så er de klar over fra starten, at muligheden for et besøg hos mig er væk, såfremt man vælger at blive væk uden at give besked. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige

Jeg har aldrig (7-9-13) oplevet udeblivelser på den måde, som I refererer til, hvilket jeg priser mig lykkelig for, da det godt nok må være demotiverende at arbejde med:mellow:

Om det er mit koncept, der afgør det, ved jeg ikke, men min regel ift. nye bekendtskaber er, at de skal bekræfte på dagen for vores møde, inden kl. 6.30, og gør vedkommende ikke det, går tiden til en anden - men som sagt har jeg aldrig oplevet problemer udover alm. forhindringer såsom sygdom og lign. 

Jeg har så også en længere kommunikation, på mail, med dem, der ønsker at besøge mig, inden de får lov til at booke en aftale, hvilket naturligvis tager lidt tid, men jeg er omvendt overbevist om, at lige præcis dette er ret afgørende ift. at skille fårene fra bukkene, da jeg derigennem kan mærke, om vedkommende er seriøs;)

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, den 19.9.2021 at 13:11:

Hej med dig 

Du har ret i det med at det skal stå i min annonce at jeg skriver ud for en bekræftelse, men jeg tror hellere at jeg for fremtiden vil gøre som Nanna skriver, at det er jer mænd, der skriver til mig og bekræfter vores aftale. Så undgår man også det du skriver, som giver god mening. 
knus Samantha 

Hej Samantha,

Jeg vil også foretrække selv at bekræfte en aftale. Jeg har hverken kone eller kæreste, så i den forstand er det ligegyldigt. Men hvis du skrev til mig og jeg lige var gået i bad, så kan der godt gå 20-30 minutter før jeg så din besked. Eller endnu værre, være kørt hjemmefra. Så ligger telefonen i lommen, og jeg ser først din besked når jeg når frem. Surt at blive blokeret af disse årsager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...