Hop til indhold
Tantra

_Erotic Summer Sories 2021_

Recommended Posts

When the sun is shining and nature is in bloom, the hormones of many people, regardless of gender, "go crazy" ...
In the warm season, many experience very romantic, passionate or embarrassing erotic stories that are then remembered for a long time.<3 Perhaps some users of eroguide experienced special erotic stories this summer: man / woman regardless of whether it was paysex or private. Everyone can enter in this thread their special erotic experience from this summer, this may create a nice collection of special moments that you can simply share with other people or "serve" as inspiration for one or the other to experience something special ... in the last summer days <3...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg er ked af at jeg ikke kan sige, at mit bedste erotiske sommer eventyr var med dig, men sådan skulle det ikke være i år.

Men, mine besøg hos dig har tændt en gnist , kæmpe bål mellem min partner og mig, jeg har taget mange af de ting, du har lært mig, til mig og bruger dem i mit privat liv, det være sig den fantastiske massage, en fjer :wub:, påvirkning af de forskellige sanser, syn, lugt og smag, samt i det hele taget tilgangen til mit erotiske, og hverdags, liv med min partner. Vores erotiske liv er på niveau som da vi mødte hinanden for 20 år siden, og det er temmelig godt, sagt på jysk ( er ikke sikker på at du forstår denne udtalelse når den er oversat, men det er meget godt ). På trods af det, så ser jeg frem til at møde dig igen, og lære mere, i fremtiden, som jeg kan berige mit liv med.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...