Guest Elpedro Skrevet 24. August, 2021 Truntesex Kan ikke se om nogen har fået en morgensutter af denne dame. Tænker jeg der er, men nogen som vil dele ud af oplevelsen. Anyone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 24. August, 2021 (edited) Elpedro skrev, for 1 time siden: Truntesex Kan ikke se om nogen har fået en morgensutter af denne dame. Tænker jeg der er, men nogen som vil dele ud af oplevelsen. Anyone? Jeg har fået morgensutter, men de var et nummer for store, bananen blev væk Redigeret 24. August, 2021 af El Caliente Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elpedro Skrevet 24. August, 2021 El Caliente skrev, for 1 minut siden: Jeg har fået morgensutter, men de var et nummer for store. Hvad er det lige for en dame du vil henvise til, for der er ingen info. Ser du ikke en dame i link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 24. August, 2021 Elpedro skrev, Lige nu: Ser du ikke en dame i link? Har redigeret mit opslag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 561 Skrevet 24. August, 2021 Øh, hvor er damen? Billederne ligner altså en mand i dametøj... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg