Xanaille 58 Skrevet 24. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/307117 Hej, nogen der har erfaringer med denne frue? Alderen tiltaler mig, men teksten og informationen/billeder er sparsomme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 24. August, 2021 Xanaille skrev, for 5 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/307117 Hej, nogen der har erfaringer med denne frue? Alderen tiltaler mig, men teksten og informationen/billeder er sparsomme. Desværre. Men det lader til at hun godt vil have du bliver lidt længere..... 45 kvarter 1100 kr med gummi minus anal En time 1600 kr og med gummi minus anal 45 kvarter for 1100 er dog trods alt en hæftig mængderabat ift 1600 for en time. Det er simpelt hen billigere at købe 11 timer end en enkelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nanuaraq 129 Skrevet 24. August, 2021 Har ikke selv været der, men har hørt fra andre at hun er hyggelig og omgængelig, og ingen hastværk eller sure miner. Hvis jeg selv får lejligheden, tror jeg bestemt jeg gerne tager på besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shiny 596 Skrevet 24. August, 2021 Jeg har haft fornøjelsen. En rigtig fin oplevelse. GFE, intet hastværk. Men man skal være indstillet på at duske en folkepensionist. Ellers er man gået forkert. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 68 Skrevet 24. August, 2021 shiny skrev, for 2 timer siden: Jeg har haft fornøjelsen. En rigtig fin oplevelse. GFE, intet hastværk. Men man skal være indstillet på at duske en folkepensionist. Ellers er man gået forkert. Hvordan ser hun egentlig ud? Kropsbygning? Ansigt, er hun en flot ældre dame?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Albert7 465 Skrevet 26. August, 2021 skraber7556 skrev, den 24.8.2021 at 22:52: Hvordan ser hun egentlig ud? Kropsbygning? Ansigt, er hun en flot ældre dame?? Hun er slank og virkelig pæn af sin alder, mørkt hår (farvet) ofte sat i hestehale. Hun har små flotte bryster, med dejlige brystvorter der hurtigt bliver stive, hendes fisse er trimnet og klar. Hun er sød og omgængelig, velsoigneret , oftest ædru, fræk er hun også, giver et godt økoblow lugter lidt af røg. Hun er sexet på en fordærvet måde. Helt sikkert et besøg hver. Hun lever op til hvad hun skriver. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg