Hop til indhold

Recommended Posts

Guest tvr
Xanaille skrev, for 5 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/307117

Hej, nogen der har erfaringer med denne frue?  Alderen tiltaler mig, men teksten og informationen/billeder er sparsomme.

Desværre. Men det lader til at hun godt vil have du bliver lidt længere..... 

45 kvarter 1100 kr med gummi minus anal
En time 1600 kr og med gummi minus anal

45 kvarter for 1100 er dog trods alt en hæftig mængderabat ift 1600 for en time. Det er simpelt hen billigere at købe 11 timer end en enkelt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke selv været der, men har hørt fra andre at hun er hyggelig og omgængelig, og ingen hastværk eller sure miner.

Hvis jeg selv får lejligheden, tror jeg bestemt jeg gerne tager på besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen. En rigtig fin oplevelse. GFE, intet hastværk. Men man skal være indstillet på at duske en folkepensionist. Ellers er man gået forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg

shiny skrev, for 2 timer siden:

Jeg har haft fornøjelsen. En rigtig fin oplevelse. GFE, intet hastværk. Men man skal være indstillet på at duske en folkepensionist. Ellers er man gået forkert.

Hvordan ser hun egentlig ud?

Kropsbygning? Ansigt, er hun en flot ældre dame??

Del dette indlæg

Link til indlæg
skraber7556 skrev, den 24.8.2021 at 22:52:

Hvordan ser hun egentlig ud?

Kropsbygning? Ansigt, er hun en flot ældre dame??

Hun er slank og virkelig pæn af sin alder, mørkt hår (farvet) ofte sat i hestehale. Hun har små flotte bryster, med dejlige brystvorter der hurtigt bliver stive, hendes fisse er trimnet  og klar. Hun er sød og omgængelig, velsoigneret , oftest ædru, fræk er hun også, giver et godt økoblow  lugter lidt af røg. Hun er sexet på en fordærvet måde. Helt sikkert et besøg hver. Hun lever op til hvad hun skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...