loveAnal 7 Skrevet 24. August, 2021 Fik endelig taget mig sammen og fik fundet tid til at besøge Victoria på Pussygalores forrige lørdag. Bor halvanden time væk så det har været svært at få til at passe men tænkte at jeg ville prøve. Og hvor er jeg glad for jeg gjorde det, for hold da fest en oplevelse jeg aldrig vil glemme. Synes virkelig hun er så utrolig smuk og lækker og var så god til at føle mig rolig og tilpas selvom jeg var lidt nervøs. Hun kan virkelig sit kram, så jeg kom i den syvende himmel, verdensklasse blowjob som jeg sent vil glemme og så smagte Hun fantastisk. Tiden flyver desværre afsted i hendes selskab, kunne slikke hende i timevis og det er i hvertfald ikke sidste gang jeg besøger hende. En klar 10/10 som jeg glæder mig til at besøge igen lørdag. Tusind tak for den lækreste oplevelse og håber at kunne besøge dig mange gange i fremtiden. https://70210026.dk/victoria-d 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 24. August, 2021 (edited) loveAnal skrev, for 44 minutter siden: Fik endelig taget mig sammen og fik fundet tid til at besøge Victoria på Pussygalores forrige lørdag. Bor halvanden time væk så det har været svært at få til at passe men tænkte at jeg ville prøve. Og hvor er jeg glad for jeg gjorde det, for hold da fest en oplevelse jeg aldrig vil glemme. Synes virkelig hun er så utrolig smuk og lækker og var så god til at føle mig rolig og tilpas selvom jeg var lidt nervøs. Hun kan virkelig sit kram, så jeg kom i den syvende himmel, verdensklasse blowjob som jeg sent vil glemme og så smagte Hun fantastisk. Tiden flyver desværre afsted i hendes selskab, kunne slikke hende i timevis og det er i hvertfald ikke sidste gang jeg besøger hende. En klar 10/10 som jeg glæder mig til at besøge igen lørdag. Tusind tak for den lækreste oplevelse og håber at kunne besøge dig mange gange i fremtiden. https://70210026.dk/victoria-d Lyder rigtig dejlig! Kære Victoria. Håber du fortsætter et godt stykke tid så vi alle kan forkæle dig @Loveanal. Godt nok er hun villig til at prøve nye ting, men også anal...? Redigeret 24. August, 2021 af ppd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
loveAnal 7 Skrevet 24. August, 2021 Ikke anal desværre. Endnu :) Ej spøg til side. Selvom hun ikke tilbyder anal så var det en vanvittig lækker oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NickNick 191 Skrevet 24. August, 2021 28 år? Ligner snarere 48... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
levemand80 82 Skrevet 24. August, 2021 Syntes du skal gå til Louis Nielsen 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VictoriaDavinci 116 Skrevet 21. September, 2021 loveAnal skrev, den 24.8.2021 at 11:19: Fik endelig taget mig sammen og fik fundet tid til at besøge Victoria på Pussygalores forrige lørdag. Bor halvanden time væk så det har været svært at få til at passe men tænkte at jeg ville prøve. Og hvor er jeg glad for jeg gjorde det, for hold da fest en oplevelse jeg aldrig vil glemme. Synes virkelig hun er så utrolig smuk og lækker og var så god til at føle mig rolig og tilpas selvom jeg var lidt nervøs. Hun kan virkelig sit kram, så jeg kom i den syvende himmel, verdensklasse blowjob som jeg sent vil glemme og så smagte Hun fantastisk. Tiden flyver desværre afsted i hendes selskab, kunne slikke hende i timevis og det er i hvertfald ikke sidste gang jeg besøger hende. En klar 10/10 som jeg glæder mig til at besøge igen lørdag. Tusind tak for den lækreste oplevelse og håber at kunne besøge dig mange gange i fremtiden. https://70210026.dk/victoria-d Tusinde tak for den søde anmeldelse! Mange tak 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg