Hop til indhold

Recommended Posts

Fik endelig taget mig sammen og fik fundet tid til at besøge Victoria på Pussygalores forrige lørdag. Bor halvanden time væk så det har været svært at få til at passe men tænkte at jeg ville prøve. Og hvor er jeg glad for jeg gjorde det, for hold da fest en oplevelse jeg aldrig vil glemme.

Synes virkelig hun er så utrolig smuk og lækker og var så god til at føle mig rolig og tilpas selvom jeg var lidt nervøs.

Hun kan virkelig sit kram, så jeg kom i den syvende himmel, verdensklasse blowjob som jeg sent vil glemme og så smagte Hun fantastisk. 

Tiden flyver desværre afsted i hendes selskab, kunne slikke hende i timevis og det er i hvertfald  ikke sidste gang jeg besøger hende. En klar 10/10 som jeg glæder mig til at besøge igen lørdag.

Tusind tak for den lækreste oplevelse og håber at kunne besøge dig mange gange i fremtiden. 

https://70210026.dk/victoria-d 

Del dette indlæg

Link til indlæg
loveAnal skrev, for 44 minutter siden:

Fik endelig taget mig sammen og fik fundet tid til at besøge Victoria på Pussygalores forrige lørdag. Bor halvanden time væk så det har været svært at få til at passe men tænkte at jeg ville prøve. Og hvor er jeg glad for jeg gjorde det, for hold da fest en oplevelse jeg aldrig vil glemme.

Synes virkelig hun er så utrolig smuk og lækker og var så god til at føle mig rolig og tilpas selvom jeg var lidt nervøs.

Hun kan virkelig sit kram, så jeg kom i den syvende himmel, verdensklasse blowjob som jeg sent vil glemme og så smagte Hun fantastisk. 

Tiden flyver desværre afsted i hendes selskab, kunne slikke hende i timevis og det er i hvertfald  ikke sidste gang jeg besøger hende. En klar 10/10 som jeg glæder mig til at besøge igen lørdag.

Tusind tak for den lækreste oplevelse og håber at kunne besøge dig mange gange i fremtiden. 

Lyder rigtig dejlig!<3

Kære Victoria. Håber du fortsætter et godt stykke tid så vi alle kan forkæle dig

@Loveanal.

Godt nok er hun villig til at prøve nye ting, men også anal...?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
loveAnal skrev, den 24.8.2021 at 11:19:

Tusinde tak for den søde anmeldelse! Mange tak:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...