Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Søger en massør med store bryster og som ikke er tyk, som giver en god massage samt handjob. 
Og ikke en som direkte tager fat i de nedre dele efter 2 min, men pirre rigtig meget undervejs. 
Tak på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En super god og kompetent massage med et afsluttende HJ er som sådan ikke svær at finde. Derimod tror jeg, at du får meget svært ved at finde en seriøs massøse, som vil pirre meget undervejs. Det har jeg endnu ikke selv kunnet finde i hele Jylland. Men jeg kan tage fejl - det håber jeg faktisk, at nogle brødre kan overbevise mig om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Kan anbefale LeYa lidt for Viborg

https://annoncelight.dk/showad/302510

Hun har ikke store bryster men er slank og kan gi' en fin og seriøs massage – bed om hendes massage samt hendes B2B – det nærmer sig måske det du efterlyser men ta' en snak med hende – hun taler fint engelsk og er let at tale med – måske er det nødvendigt at forklare hende du ønsker masser af pirring undervejs – har besøgt hende nogle gange og har kun gode oplevelser.

Min erfaring er det er en god ide at bestille tid i god tid – hun er ikke typen som tar' 10 kunder om dagen men passer godt på sig selv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig de pæne ord om LeYa. Hun er en ener, mild og med begge ben plantet solidt på jorden. Men hvis jeg skal have seriøs massage så er det ikke hende jeg søger og spørgsmålet er så, hvad seriøs massage er fx. på en skala fra 1-10 og der er vi sikkert forskellige, så nogen objektiv vurdering findes nok ikke. Men hvis ikke man har besøgt LeYa, så skal man afsted - hendes væsen kan man ikke få nok af og da slet ikke i massageverdenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, for 11 minutter siden:

Seriøse massører laver ikke hj.

Der er vi så fuldstændig uenige. Seriøs massage kan bestemt se anderledes ud alt afhængig af ens kultur og baggrund. Det der er "normalt" i DK er ikke altid definerende for resten af verden. Kvaliteten af en seriøs og gennemgående massage af en Thai massøse sammenlignet med en ditto dansk, kan efter min mening ikke sammenlignes. Thai massagen er klart dybere og mere grundig - og så varer den mere end 20 minutter. I sjældne tilfælde kan man så få HJ som tilkøb - hvis altså man vælger en Thai. Og skal jeg kloge lidt videre, så er den bedste Thai-massage gennemført uden brug af olie, men så skal man også være indstillet på, at kunne tåle mosten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nana, Nørrebrogade i Randers, hun laver seriøs massage og du kan sagtens få ekstra hos hende, men hun pirrer overhovedet ikke undervejs 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siger bare.  Dem der i Thailand og .. i Danmark.  Kalder sig seriøse.  Og går meget op i deres håndværk kalder ikke de andre (hj ) for serøse.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, for 6 timer siden:

Seriøse massører laver ikke hj.   

Den absolut bedste massage jeg har fået til dato er hos thai massører, hvor der også har været mulighed for hj. De "pæne" danske massagesteder jeg har været vil jeg sige, at de når ikke thai massørerne til sokkeholderne. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er LeYa til at tale med med andet en fransk og HJ? Kunne da godt tænke mig lidt sex med hende ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt LeYa i Foulum. Sikke en dejlig oplevelse. Hun er fantastisk sød og alt går stille og roligt.

Fik en time med god massage, lækker pirrende B2B, fransk og afslutning i forskellige positioner. Alt i alt til et 12-tal :) Jeg kommer HELT sikkert igen - flere gange :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...