Hop til indhold
Saxo100

Opkald retur efter besøg - Mafia?

Recommended Posts

For et års tid siden aftalte jeg et besøg fra en GP på et hotelværelse.. Min første 'date' i DK nogensinde.

Jeg havde skrevet med en anden pige på WhatsApp inden jeg bestemte mig, og vi gik lidt skævt af hinanden på kommunikation om aftalen. Dagen efter modtog jeg flere opkald fra nummeret og opfordringer til at ringe tilbage. Jeg er 100 pct sikker på at misforståelsen ikke resulterede i at hun blev brændt af.. Vi var slet ikke i gang med tid/sted. 

Kan I regne ud hvad der skete? Var det hendes beskyttere? Jeg tog ikke telefonen, og efter nogle få beskeder om at jeg skulle ringe, forsvandt henvendelserne.

Jeg er i gang med at planlægge en ny aftale, og selv om oplevelsen ikke skræmte mig som sådan, overvejer jeg stadig om det er risikoen værd. Vil have 100 pct diskretion. Læser ting herinde om numre synlige på Krak, mafia mv.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Find en billig smartphone og anskaf et taletidskort til den. Så er du sikker på, at du aldrig får tricky opkald på din egen mobil

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Saxo100 skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde skrevet med en anden pige på WhatsApp inden jeg bestemte mig, og vi gik lidt skævt af hinanden på kommunikation om aftalen. Dagen efter modtog jeg flere opkald fra nummeret og opfordringer til at ringe tilbage.

Det kan jo også have været pigen, der gerne ville lave en ny aftale? Det behøver jo ikke være mafia, bare fordi telefonen ringer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for inputs. Det er nok ikke værd at prøve at regne ud. Det hele står ikke helt klart for mig her et år senere. 

Men hvad menes der, når der i fora tales om at der ikke afkræves selfie, hvis mafiaen(?) kan lokalisere én (adresse?) vha ens tlf-nummer?  Beklager, det er lidt indforstået for mig. 

Redigeret af Saxo100

Del dette indlæg

Link til indlæg

Køb et taletidskort hos Lebara f.eks, og benyt det til dine frække aftaler.

Der er nogle udenlandske piger der beder om fotos af én og forskellige personlige oplysninger, f.eks link til sociale profiler og oplysninger om arbejdsgiver. Har man bare en lille smule mellem ørerne, så videregiver man ikke den slags oplysninger. ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Coulibaly
Saxo100 skrev, den 22.8.2021 at 20:54:

Tak for inputs. Det er nok ikke værd at prøve at regne ud. Det hele står ikke helt klart for mig her et år senere. 

Men hvad menes der, når der i fora tales om at der ikke afkræves selfie, hvis mafiaen(?) kan lokalisere én (adresse?) vha ens tlf-nummer?  Beklager, det er lidt indforstået for mig. 

"Mafiaen" er bare et øgenavn. I teorien kan det godt være en form for mafia/bande. Men i dette tilfælde virker de trods alt ret venlige bagmændene. De er dog pimps uanset.

I forhold til tlf.nr., så er der nogle hvor man kan finde adresse(og dermed sikkert også navn...og derigennem linkedin/Facebook profil) via tlf.nr..

Jeg tror dog mest de bruger det til at føle en form for tryghed omkring kunden. Min teori er at de gør meget for at være sikker på at politiet ikke knalder dem - derfor alle disse sikkerhedsforanstaltninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...