Hop til indhold
zakko

Alder ved gangbang deltagelse.

Recommended Posts

Jeg har vildt meget lyst til at overvære/deltage i et gangbang men hvor almindeligt eller velset er det at møde op når man er 60 år.?

Kan man gøre noget for selv at sikre sig en vis lighed i aldersfordelingen blandt mændene. 

Kan man håbe/tro på at kvinden sikrer en vis lighed. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
zakko skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har vildt meget lyst til at overvære/deltage i et gangbang men hvor almindeligt eller velset er det at møde op når man er 60 år.?

Kan man gøre noget for selv at sikre sig en vis lighed i aldersfordelingen blandt mændene. 

Eller blot være tilskuer, måske påklædt, vil det være akavet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
zakko skrev, for 21 minutter siden:

hvor almindeligt eller velset er det at møde op når man er 60 år.?

spørg arrangøren i det enkelte tilfælde - man kan nok ikke generalisere.

zakko skrev, for 21 minutter siden:

Det er en bekymring de fleste begyndere har - uanset alder. Det kommer nok an på arrangørens og alle deltagernes "professionalisme". De gange jeg har været til GB har det ikke været et problem. Der har i hvert fald været deltagere over 50 (herunder mig).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, jeg var tæt på de 60 ved mit første GB og de bedste jeg har deltaget i var jeg hhv  63 og 64. Jeg hørte ingen klager, kun en gang da Tanja klagede over om vi ikke var mandfolk nok til at kneppe hende igen....det var vi (to meget modne herrer efter alle de unge fyre var gået)

Men tjek annoncen, spørg hvis du er i tvivl. I denne verden findes ingen faste regler ud over dem vi selv sætter

Redigeret af Oldtimer
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

hvis der er aldersbegrænsninger står det nok i annoncen, men er du i tvivl, så spørg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smalhans

Har også tit tænkt på hvilke aldersgrupper der er tilstede. Har ikke prøvet GB endnu, da jeg er halvgammel og halvfed

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smalhans skrev, for 32 minutter siden:

Har også tit tænkt på hvilke aldersgrupper der er tilstede. Har ikke prøvet GB endnu, da jeg er halvgammel og halvfed

Jeg har været med til GB hvor andre mænd var helfede, så det bør ikke være et issue. Men igen: Tjek ud med den enkelte - nogle frabeder sig gamle eller overvægtige eller mænd der ikke er helt glatbarberede eller har en eller anden hudfarve, der ikke ligner en gris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
zakko skrev, den 22.8.2021 at 16:12:

De GB’s jeg selv har været centrum i, har været meget spredt på alder. Nok ofte fra 45 og op cirka, men også med unge mænd ;o) Og som andre skriver, det står som oftest i annoncen. Jeg personligt gør ingen forskel på jer ;o) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...