Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/308761

besøgte Tina efter lang pause og vil give hende kredit for aflevere en super massage efterfulgt af body to body( hun har de vildeste bryster og de er legesyge.

sluttende med dybeste frække mega french , hvor jer bare må erkende hun hører til de allerbedste .

Tina er dansktalende og har masser af humor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Manwithmanners

Din lille fortælling har øget min appetit på et gensyn med søde Tina, men de seneste par dage har hendes annonce ikke været aktiv. Nævnte hun noget for dig om ferie, pause, flytning eller andet? 

Vh Peto

Del dette indlæg

Link til indlæg
Manwithmanners skrev, den 25.8.2021 at 14:20:

Nej det gjorde hun ikke

(...) 

se efter hendes annonce på annonce ligth 

Tak @Manwithmanners, men annoncen, som du linker til i det første indlæg (https://annoncelight.dk/showad/308761) er fortsat inaktiv. 

Det går nok over - og forhåbentlig inden alt for længe. Jeg væbner mig med tålmodighed :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlindBoy skrev, den 25.8.2021 at 13:24:

Til mig fortalte hun, at hun får sit eget sted i Brønshøj fra starten af september.. ;)

Ville være fantastisk hvis hun fik et par piger med som sidst hun havde eget sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tinas annonce er tilbage, og nu skal man (igen) til Valby, for at møde hende. Fra annoncen: "Jeg er i Valby, tæt på Valby station."

Mvh Peto

Redigeret af Peto

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Kim Madsen skrev, for 8 timer siden:

Har du besøgt hende efter flytningen?

Nej ikke det seneste sted her. Men hun svarer hurtigt på sms, så det er bare at spørge hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Facials skrev, for 53 minutter siden:

Hej,

ved I om man må komme i hendes ansigt? 
Met hendes blow godt? Jeg er kun interesseret i blow og ikke B2B massage. 

Det tror jeg ikke er en mulighed men hun er sød til at svare på sms'er og taler perfekt dansk :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...