Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Dee Thai massage i Hillerød for et stykke tid siden.  https://www.dee30.dk/ . Butikken har indgang i kælder 4 - 5 trin ned, så man står lidt anonymt og venter på døren åbnes. Medmindre der altså går folk på fortovet. Selve butikken er noget kælderagtig og ikke specielt indbydende.

Jeg blev modtaget af en lidt rund ca 50 årig smilende kvinde. Hun var ikke en der vil gå over i historien som den smukkeste kvinde i Hillerød elller for den sags skyld Helsingørgades.

Men tiden var knap og jeg måtte altså se at få dyppet snablen og massage var ikke det primære jeg kom efter.

Hun insisterede dog på at jeg skulle have massage og faktisk var den ikke helt ringe. Men ikke ligefrem en helbredende omgang af slagsen. Lidt mere hård end blød uden af man sagde avs.

Hun havde en ok barm og det virkede som om man kunne gøre næsten alt man havde lyst til. En af mine store fornøjelser at at slikke missen, men i dette tilfælde havde jeg ikke lyst. Ikke pga lugt eller hygiejne, men hun kunne altså bare ikke lige tænde mig til at gå i gang med det.

Men vi kom rundt i forskellige stillinger og hun var ganske frisk på dem alle.

Jeg kunne måske have forhandlet det lidt billigere, men jeg slap 1.200 og det vil jeg egentlig mene var for meget, når man tænker på andre steder som jeg besøger, hvor det er 1.000 og 800. Namphet og Jenny for 1.000 og Yam Yam for 800. 

Jeg ved at jeg ikke kommer tilbage.

God weekend :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, for 5 timer siden:

Jenny

har du et link? Når jeg søger på "jenny" får jeg 3 forskellige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Harran skrev, for 4 timer siden:

har du et link? Når jeg søger på "jenny" får jeg 3 forskellige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...