Hop til indhold

Recommended Posts

Good evening, I am a hottie, I do not want to create too much trouble, but I discovered this site and I understood that it is to our advantage or disadvantage, of the girls who work in this field. I discovered it because I received messages in which my clients wrote that they had read good reviews about me. Unfortunately, I encountered a problem, namely, the fact that my topic was closed. I received beautiful reviews and I enjoyed reading them, thank you very much everyone ... I always try to offer pleasant moments! Precisely for this reason, I do not understand why the account administrators blocked my open topic, because I make an effort and it is my merit to receive praise. Indeed, I do not know the history of people who write reviews of me if they have left other girls, or if they had accounts here or not ... but I want to create a pleasant image and be visited with pleasure during my stay in Denmark. I kiss you, and I want this strange situation to be resolved. thank you very much!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Hottie - I'm just like you - I also do not understand how it can be your thread here has been closed by stabilizer - ?????

- I saw no special advertisements, just that your good company was given good reviews. 

Booob :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I don t understand too . I have my real picture,  I treat very nice people who choose me, I m respectfull person ... I really don t know why. Maybe because I had reviews from new people , or from members who were blockd...I don t have ideea

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Hottie skrev, for 1 minut siden:

I don t understand too . I have my real picture,  I treat very nice people who choose me, I m respectfull person ... I really don t know why. Maybe because I had reviews from new people , or from members who were blockd...I don t have ideea

 

It was blocked because you are not in Copenhagen - we are jealous over here:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

I found the thread in question:https://www.eroguide.dk/forum/topic/137326-hottie-i-aarhus-center/?tab=comments#comment-1307300

It looks like it is not the original review that is the issue, but the two comments after your comment @Hottie. Short, positive reviews from newly made profiles. It is possible for those managing the site to see if two users are controlled from the same computer and stuff like that.

Del dette indlæg


Link til indlæg
I understand, I hope the problem is checked and clarified because it is slightly unpleasant.
by the way, last night I left a picture with 2 bracelets that I found in my bathroom and I would like to return them to the one who forget it ... also this has been deleted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror på at Hottie er den hun er, og at der ikke er noget fake ved hende. 
Jeg planlægger at besøge hende på torsdag, og jeg glæder mig til dig. 
Jeg skriver med hende på Whatsapp, og hun virker virkelig sød og nærværende. 
Det kan ikke være noget fake ved hende. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan sagtens være at pigen er for real, men derfor kan nogen anmeldelser godt være fake. Hvis en ny bruger, med kun 1 indlæg, roser pigen til skyerne, så bimler mine alarmklokker med det samme. Det har flere gange været tilfældet med den her pige. 

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
I understand you, and thank you for your sincerity. I appreciate ! but it's not my fault that these men liked and appreciated me here.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skriver blot hvad min mavefornemmelse siger. Jeg er ikke ny i gamet, men jeg var også ny ved min første anmeldelse. 
Jeg tror at Hottie er en rigtig og reel pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...