Hop til indhold
Torben2

Annoncelight: sommer-sex (Maja Storm)

Recommended Posts

I al den dårlige omtale af piger fra annoncelight.dk vil jeg lige bidrage. Der findes også seriøse, lækre kvinder derinde - som I kan læse nedenfor. Jeg har i hvert fald haft en god oplevelse.

Hyggestund i skoven

Jeg fandt hende på annoncelight.dk (så ja, der er andet end fakes på den side) – i mængden af annoncer tror jeg det var overskriften ”uforpligtende sex i dagtimerne” der fangede min opmærksomhed.

En alternativ annonce: Ingen prisliste, ingen 'jeg er ikke til' – nej en beskrivelse af en gang hygge i stedet. Nogle ting, som jeg især lagde mærke til: Ude i naturen – lækkert i det her sommervejr, kun gummi ved samleje – lækkert med blowjob uden, og kun 1500 for et møde uden tidsbegrænsning – kunne det virkelig være sandt? (ja, fandt jeg ud af ved at skrive til hende).

Ellers ganske alm. data, 34 år, b-skål. Og efter at have mødt hende så virker de sande, ingen 'pyntning' her.

Nå, men er er selve oplevelsen:

Vi skrev via email, og aftalte at mødes uforpligtende først, det betod meget for Maja, at vi begge kunne sige 'nej tak' uden omkostninger.

Derfor mødes vi på Roskilde banegård, allerede der får jeg et knus & kys, så det virker helt naturligt. Hun foreslår at vi får en kop kaffe sammen først, og ser om vi skal gå videre – så det gør vi.

Jeg er positivt overrasket – billederne lyver ikke og hun er rigtig sød og naturlig – så bestemt skal vi videre.

Vi kører ud i skoven og finder et ugeneret sted, hun har et tæppe med (rigtig god ide), så frem med tæppet og af med skoene. Vi kyssede, først lidt kikset men hurtigt meget naturligt, og hun begyndte at tage mit tøj af, ingen hast men langsomt med masser af kys og kærtegn undervejs. Da jeg stod i kun boxere, begyndte Maja med sit eget tøj – et langsomt, sensuelt stripshow, hvor skjorten, nederdelen og så bh gled af. Hun vinkede mig hen, så jeg kunne trække hendes trusser af, og jeg mærkede at hun var naturligt våd. Jeg prøvede med 2 fingre og mærkede, at hun var med på den. Jeg fik hende ned at ligge så jeg kunne smage på fissen, en ting jeg er rigtig vild med, og jeg slikkede hende mens jeg gav finger. Det virkede som om hun nød det, hun bevæge sig med og stønnede stille imens (ellers var det sgu godt skuespil, men der er også ok).

Hun skubber mig væk, sætter sig op og trækker mine boxere af. Hun kigger på mig, slikker sig om munden og begynder stille at sutte min pik. Det er hun bare god til – det er sgu svært at tænke på noget andet for at holde udløsningen tilbage. Så det bliver ikke til så lang tid, inden jeg trækker mig ud af hendes mund. Hun forstår med det samme og pakker gummiet ud og sætter det på uden problemer. 'Hvordan vil du have mig' spørger hun. Jeg er desværre tæt på, så det bliver nok bare til en omgang, så jeg siger: 'Bagfra'. Hun vender straks bagdelen til og jeg glider ind, hun er stadig dejlig våd. Det er bare skønt, jeg kan ikke mærke, at hun er en 'voksen' kvinde, nej det er stramt som en tyve-årig. Så jeg klarer kun få minutter inden jeg kommer.

Efter at have fået styr på gummi osv. har hun ikke travlt, hun sutter min pik lige så stille, for at gøre klar til en tur mere (som sagt, hun kikker ikke på uret), men det er jeg nødt til, kan se jeg skal tilbage til jobbet, øv øv. Sådan 1½ times skovtur går altså hurtigt.

Men det var en god oplevelse, som jeg gerne gentager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg.

Ude i naturen – lækkert i det her sommervejr, kun gummi ved samleje – lækkert med blowjob uden, og kun 1500 for et møde uden tidsbegrænsning
Det lyder som en yderst favorabel pris. I øvrigt heldigt, at det ikke regnede ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

God anmeldelse! Hende må jeg simpelthen prøve! :D

Dog kan jeg ikke finde hende på annoncelight :(

Har du et link? Evt. hendes mail?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja rigtig god anmeldelse og det viser jo at der er amatørpiger hvor man får noget for pengene.

Til : Borende X god med dit svar om regn her i tørken....misundelig ? eller gælder det bare om

at svare på det hele og så pyt med at der er mening bag ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...