Hop til indhold

Recommended Posts

longdong skrev, for 5 minutter siden:

Er der mon nogen som har været hos hende her.

https://sugardaters.com/da/profile/GQoDGB1pRr

En buttet sag på 41. Hun er meget direkte med pris og ydelser - og uden tid. Er det værd at bruge et par timer hos hende?

Har besøgt hende 2 gange —

1 gang var ringe 

2 gang endnu mere ringe 

sådan går det når man ikke tænker med det forkerte hoved 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, og det var en god oplevelse. Da jeg var der, var billederne ikke retvisende - hun er tykkere end billederne viste (jeg betaler ikke aktuelt til sugardaters, så jeg kan ikke se hendes billeder) - hun er temmelig tyk og ikke "buttet".

Hendes attitude var til gengæld endnu federe, og jeg fik ikke nej til noget. Kemien virkede god - i hvert fald sagde hun også at jeg bare kunne komme igen til lavere "pris", hvilket jeg nok havde gjort, hvis jeg havde kontaktoplysninger på hende. Til gengæld var det meget åbenlyst at det var slut efter hun havde slugt min ladning. Men det kan man muligvis aftale sig ud af.

Jeg skrev om min oplevelse her, i en forkert tråd, fordi jeg forvekslede hende med en anden:

 

 

 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har været der, og det var en god oplevelse. Da jeg var der, var billederne ikke retvisende - hun er tykkere end billederne viste (jeg betaler ikke aktuelt til sugardaters, så jeg kan ikke se hendes billeder) - hun er temmelig tyk og ikke "buttet".

Hendes attitude var til gengæld endnu federe, og jeg fik ikke nej til noget. Kemien virkede god - i hvert fald sagde hun også at jeg bare kunne komme igen til lavere "pris", hvilket jeg nok havde gjort, hvis jeg havde kontaktoplysninger på hende. Til gengæld var det meget åbenlyst at det var slut efter hun havde slugt min ladning. Men det kan man muligvis aftale sig ud af.

Jeg skrev om min oplevelse her, i en forkert tråd, fordi jeg forvekslede hende med en anden:

 

 

 

Til mig har hun skrevet at hun ikke sluger

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 2 timer siden:

Til mig har hun skrevet at hun ikke sluger

Det kan være hun lod sig rive med - det gjorde jeg faktisk lidt selv - det tændte mig at hun var så pleaser-agtig. Det var ikke aftalt på forhånd.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge 

Hun er meget stor, men en ren pleaser og faktisk både fræk og sød …. knepper uden!!  

Jeg har nok ikke halsknepet nogen vildere og hun tog alle 20 cm hele vejen også da jeg hold hende fast .. når jeg kom var hun på og slugte flot 

Jeg kneppede hende i bund bagfra i begge hulle og hun tog godt imod da jeg åbnede legen i 2er 

Hun hvinede dels af den søde smerte til en start og ren nydelse til slut… og kom tydeligt !!!!

Meeen man skal være glad for de store piger, hun skrev 90 kg den gang og det er flere år siden. Dengang var det uden moms så tør ikke tænke på hvad det er man møder idag …..

Men er sød og fræk …. Faktisk meget fræk 

Redigeret af Happy69luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se hun skriver 69 kg i dag - jeg er sædvanligvis ikke til store piger så hvis det ex moms ?

nogen der har været der fornyelig?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zhufbar skrev, for 1 time siden:

Jeg kan se hun skriver 69 kg i dag - jeg er sædvanligvis ikke til store piger så hvis det ex moms ?

nogen der har været der fornyelig

Det var i forår/vinter, jeg var der (se dato). Jeg tvivler stærkt på hun har tabt sig så meget. Hvis du ikke er til store piger er hun 100 % ikke noget for dig.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...