Hop til indhold

Skinny Gina

Featured Replies

Skrevet

Jeg har mødt hende da jeg besøgte Maya Sweet, hvor de spurgte om jeg ville have en trekant med dem. Havde dog ikke taget penge med til det. Hendes billeder er retvisende. Hun er både skinny og køn, men jeg kan desværre ikke sige noget om hendes service. 

Skrevet

Jeg besøgte hende den første gang hun var her i DK, og hun er smuk og dejlig. Overvejer faktisk at besøge hende igen. Jeg husker hendes dejlig sprøde krop uhaa :) Og ja billederne er ægte og vellignende til virkeligheden 

Redigeret af hankypanky888
extra

Skrevet
Fernet79 skrev, for 19 timer siden:

Hendes billeder er retvisende. Hun er både skinny og køn,

hvis billederne er retvisende, såer "skinny" vel ikke den rette betegnelse. Så er hun blot slank.

Skrevet
hankypanky888 skrev, den 21.8.2021 at 19:05:

Jeg besøgte hende den første gang hun var her i DK, og hun er smuk og dejlig. Overvejer faktisk at besøge hende igen. Jeg husker hendes dejlig sprøde krop uhaa :) Og ja billederne er ægte og vellignende til virkeligheden 

I can just agree and confim exactly the same.

Skrevet

Jeg kan forstå at det ligger tæt ved Bryggervangen. Et sted hvor andre har gjort karriere før. Hvordan er faciliteterne dernede nu?

Skrevet
Th3M3lt skrev, for 20 timer siden:

Jeg kan forstå at det ligger tæt ved Bryggervangen. Et sted hvor andre har gjort karriere før. Hvordan er faciliteterne dernede nu?

Badeværelset er et toilet med en bruser sat til håndvasken. Det er fuldstædigt oversvømmet, men dog relativt rent og lugter af det klor, de bruger til rengøring.
Værelserne er i en kælder. Det er en lille smule "skummelt" men dog nogenlunde pænt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.