Hop til indhold
vigen2b

TS sabrina Thorning

Recommended Posts

Jeg var forbi Sabrina i torsdags og fik en rigtig god oplevelse , Hun havde også en pige med og jeg havde egentlig og bestemt mig for en trekant men prisen for det var total hen i vejret så jeg beslutte mig for Sabrina , hun fik 2500 kr og så blev uret sat :idea: musikken starte og jeg var klar til at se hvad jeg skulle have for mine penge ? det blev er rigtig dejlig oplevelse og selv om uret ringe blev vi ved lidt længere ,

Hun gjore et smukt stykke arbejde og jeg var helt til freds med betjeningen og oplevelsen tros prisen

for mig var det en rigtig god oplevelse men prisen for dem begge var vanvittig ,men Sabrina er abselut en oplevelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er det så, jeg ikke kan lade være med at spørge: Hvor længe tikkede uret til de 2.500?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil tro ca 35 til 40 min , j det var dyrt men godt og så koster det jo, men jeg var fuldt til freds og fik en super behandling og afsked med et ekkstra blow job da jeg var kommet i tøjet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mmm - så vidt jeg kan se er det kun billedet af Anai i den grønne kjole, der er af hende selv - det hvor man kan se ansigtet - troede faktisk det var transen istedetfor - de andre billeder af Anai er med næsten 100% sikkerhed sakset et eller flere andre steder fra - hvorfor have ansigtsbillede på et billede - og så ikke på resten, hvor kroppen vises frem?. Desuden passer proportionerne på især billede 9 og 15 ikke sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mmm - så vidt jeg kan se er det kun billedet af Anai i den grønne kjole, der er af hende selv - det hvor man kan se ansigtet - troede faktisk det var transen istedetfor - de andre billeder af Anai er med næsten 100% sikkerhed sakset et eller flere andre steder fra - hvorfor have ansigtsbillede på et billede - og så ikke på resten, hvor kroppen vises frem?. Desuden passer proportionerne på især billede 9 og 15 ikke sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da muligt at billedet er ændret og ikke passer sammen osv. men det ændrer ikke på at det var en dejlig oplevelse som jeg havde og jeg bruger nok min til på at besøge istedet for at se billeder , billederner er jo tit ændrer og passer embalagsen ikke til det man ser kan man jo vælge at og bruge det største hoved og gå

Pigerner kan jo ikke leve af at du sidder hjemme og kikker billeder osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil besøge Sabrina hurtigst muligt, har kontaktet hende, men hun taler meget dårligt Engelsk, men hun sagde kr. 3.000,- for en time med udløsning, det er OK med mig....Men kan hun komme med en stor ladning ?. Håber at få det af vide af jer, der har besøgt hende . på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mmm - så vidt jeg kan se er det kun billedet af Anai i den grønne kjole, der er af hende selv - det hvor man kan se ansigtet - troede faktisk det var transen istedetfor - de andre billeder af Anai er med næsten 100% sikkerhed sakset et eller flere andre steder fra - hvorfor have ansigtsbillede på et billede - og så ikke på resten, hvor kroppen vises frem?. Desuden passer proportionerne på især billede 9 og 15 ikke sammen.

DET var da helt utroligt med dig.

Har du da været der?

Nej, selvfølgelig har du ikke det og indlægget er helt i tråd med 99 % af de andre 6-700 du har pumpet ud her på nogle måneder. En teoretisk gang snik snak.

Må være slidsomt med al den skriveaktivitet stort set uden at have besøgt nogen af de piger/steder du kommenterer på. Sjovt at de mest aktive her aldrig kommer længere end til dørtrinnet, haha.

Til din orientering HAR jeg været der (som annonceret andensteds) og fandt ingen uoverensstemmelser mellem billederne og de 2 på stedet, Sabrina og Anai.

Bare så du ved det.

Men prøv da undtagelsesvis at besøge nogle af alle dem du kommenterer her, så kunne det være det var brugbart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke været på stedet - det ligger alt for indiskret ved siden af bageren og overfor den lokale købmand til at jeg har lyst til at besøge det, men jeg har set Anai.

Sabrinas billeder har jeg ikke kommenteret på.

Ærgerligt at du kun hæfter dig ved mængden af mine indlæg, fremfor at læse dem. Jeg kan jo ikke gøre for at nogle f.eks skriver indlæg uden at linke til den pågældende annonce - om det så er mig eller en anden, der efterspørger dette link - kan vel egentlig være ligegyldigt, men det giver dig åbenbart ret til at klandre mig, for at skrive for mange indlæg, fordi det ryger på min tæller :evil:

Hvis du ikke tror jeg besøger nogle af de steder, jeg skriver om, så ved du ikke hvad jeg har lavet her i weekenden, men det vil jeg helst lade bundfælde sig lidt, inden jeg kommer med min beretning - men jeg lover dig - du bliver grøn af misundelse :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...