MightySmall 42 Skrevet 20. August, 2021 Jeg går efter massagen og et HJ hvis hun spørger under massagen. Er for nærig til at betale 1000 kr for 30 min, da jeg skyder kanonen af på 2-3 min! Min første anmeldelse. Jeg skriver til dem og ber om 1 times oliemassage. Jeg får hurtigt et svar og aftalen er i hus. Da jeg ankommer, sidder der 2 eller 3 piger i sofaen der hvor man kommer ind. Den kønneste af dem går med mig ind i massagerummet. Så snart døren er lukket, spørger hun hvad jeg skal have af ekstra. Jeg ber om kun at få massage. Det ses tydeligt, at hun ikke er tilfreds med dette og hun forlader rummet uden at sige noget. 1 min efter kommer der en tyk thai ind og gir mig en times elendig massage. Hun afslutter med at massere mine tindinger så hårdt og voldsomt, at jeg går derfra med hovedpine. Det virkede lidt som om, at de ikke gad se mig igen, når jeg ikke købte ekstra ydelser. Kan ikke anbefales, med mindre man bare vil ned og tømme rotten (-: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr. Duck 267 Skrevet 22. August, 2021 Vil anbefale dig, med dine ønsker om kun massage, at du finder et af de glimrende "grønne" steder, så vil du undgå sådan en oplevelse. Du har frekventeret et sted, der profilerer sig på sex, og så gider de ikke ikke bruge en af de unge lækre på dig, da hun ellers ret nemt vil kunne finde en kunde til taksten. Pigerne er der for at tjene til dagen og vejen. Der er heldigvis mange grønne steder, så du har gode muligheder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MightySmall 42 Skrevet 22. August, 2021 Dr. Duck skrev, for 8 timer siden: Vil anbefale dig, med dine ønsker om kun massage, at du finder et af de glimrende "grønne" steder, så vil du undgå sådan en oplevelse. Du har frekventeret et sted, der profilerer sig på sex, og så gider de ikke ikke bruge en af de unge lækre på dig, da hun ellers ret nemt vil kunne finde en kunde til taksten. Pigerne er der for at tjene til dagen og vejen. Der er heldigvis mange grønne steder, så du har gode muligheder. Profilerer sig på sex? Så har jeg sgu misforstået naphat.dk men jeg er nok ikke den første. Det virkede ikke til der var ret meget gang i butikken og jeg observerede ingen unge og lækre piger i biksen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1477 Skrevet 24. August, 2021 Er der et link til Naphat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 463 Skrevet 4. September, 2021 Big3lover skrev, den 24.8.2021 at 10:54: Er der et link til Naphat? https://naphat.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 128 Skrevet 20. September, 2021 Jeg besøgte Napaht lørdag formiddag og blev mødt af en meget smuk thai dame, som tog mig med ind i rummet og spurgte til hvad jeg ønskede. Jeg bad om fuld pakke og jeg fik den skønneste, dejlige massage med B2B, masser af pirring med fingerspidserne og et dejligt økoblow, før der kom kondom på, og den skønne lagde sig på briksen, så jeg kunne tage hende bagfra. Damen kalder sig Mona og er 26 år gammel. Rigtig sød og meget smilende og opmærksom med små kys undervejs. Kan klart anbefales. Jeg fik en hel time med det hele for 1200 kroner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 20. September, 2021 modensønderjyde skrev, for 4 timer siden: Jeg besøgte Napaht lørdag formiddag og blev mødt af en meget smuk thai dame, som tog mig med ind i rummet og spurgte til hvad jeg ønskede. Jeg bad om fuld pakke og jeg fik den skønneste, dejlige massage med B2B, masser af pirring med fingerspidserne og et dejligt økoblow, før der kom kondom på, og den skønne lagde sig på briksen, så jeg kunne tage hende bagfra. Damen kalder sig Mona og er 26 år gammel. Rigtig sød og meget smilende og opmærksom med små kys undervejs. Kan klart anbefales. Jeg fik en hel time med det hele for 1200 kroner. Jeg har også besøgt stedet og kan varmt anbefale det. Din oplevelse minder meget om min. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 122 Skrevet 30. Oktober, 2021 Lidt tilfældig kom jeg fordi i torsdags i min middagspause. Har aldrig været på stedet før, da jeg synes det er meget offentligt…. Døren blev hurtig åbnet og mona tog imod. Aftalte 30 min med FB. Begyndte med massagen og hun er nøgen fra start. Gik hurtigt over i b2b og hun er meget berøringsvillig og jeg gik på opdagelse på hendes lille krop med naturlige bryster, glat mis og dog en lille top mave som overhovedet ikke ødelægger noget. Dejlig sex i flere positioner og kunne afslutte hvor jeg ville…. Efter akten blev jeg fuldt ud i bad og fik en grundig afvaskning, så jeg var klar til job igen.. Mona er en fantastisk humørbombe og hun kunne virkelig få en til at føle sig velkommen og sagde også hun var klar til runde 2 hvis jeg ville/kunne. Tiden var dog ikke til det, men mon ikke det bliver til et besøg igen inden længe. Pigen: 10 med pil op. Dejlig naturlig. Ligner en på 23 men er nok slut 20’ er…. Tilbyder vist alt men spurgte ikke til anal. Stedet: Ud til større vej men døren bliver hurtig åbnet. Kommer ud af bagdøren. Dejligt stort bad af nyere dato.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 122 Skrevet 3. November, 2021 Ja hej. Mig igen…. Kunne ikke lige lade være med at tage forbi Mona igen. Sikke da en dejlig tøs. Højt humør og i hopla på briksen. Sørgeligt nok tager hun hjem til Thailand på ferie i 14 dage men skulle vende tilbage. Hun roste hendes kollega i butikken, men fik ikke lige set rigtigt på hende. Nogen som ved noget om hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Excess ‘cause I can 32 Skrevet 4. November, 2021 Hvornår tager Mona hjem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 4. November, 2021 Nogen som ved om "mutter" også giver massage?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vidartor 23 Skrevet 4. November, 2021 holder lige øje, måske nogen skriver når Mona kommer tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teaseplz 6 Skrevet 18. November, 2021 (edited) Nogle der har besøgt hendes kollega, samt ved om Mona er kommet tilbage? Plus hvad er prisen de tager, for deres services Redigeret 18. November, 2021 af Teaseplz Glemt sidste del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 122 Skrevet 18. November, 2021 Ved ikke noget om Mona, men mon ikke hun kommer på AL igen når hun er klar. Har besøg hendes kollega og hun er vel en 8 ud af 10. Fin krop med meget hjulpet bryster. Standard Vejle priser… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teaseplz 6 Skrevet 18. November, 2021 Takker. Nu da jeg er nu i Vejle området, hva er cirka Vejle priser så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 122 Skrevet 18. November, 2021 kr 800 for 30 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg