kette 30 Skrevet 20. August, 2021 Hej Jeg er efterhånden kommet i tvivl, om Kamilla på Frederiksberg i virkeligheden findes, eller om hendes profil er total fake ?? Jeg har skrevet til hende, uden at få svar. Efterfølgende har jeg rykket for svar og sluttelig sendt hende en mail !! Intet sker. Det er ikke første gang. Jeg prøvede det samme for 2 - 3 år siden. Derfor vil jeg gerne vide om andre har prøvet det samme, og kan osse godt tænke mig at vide, om der er nogle, som har besøgt hende !!?? https://annoncelight.dk/showad/199131 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny69 115 Skrevet 20. August, 2021 Hej. Jeg har besøgt hende en gang for en del år siden, et stykke ud af Fredrikssundvej omkring Husum. Så hun findes altså. Men ifølge billederne er hun nu blevet en del større end dengang. Jeg husker det faktisk som en god oplevelse dengang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 20. August, 2021 She is very selective in her choices of companionship. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 20. August, 2021 Var det en bevidst typo i overskriften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4979 Skrevet 20. August, 2021 Oh ja, det har et utal af mænd prøvet, men jeg er såmænd ganske reel, bare umådelig selektiv. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 21. August, 2021 Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 timer siden: Oh ja, det har et utal af mænd prøvet, men jeg er såmænd ganske reel, bare umådelig selektiv. Karina er ganske virkelig. Og en god og intens oplevelse, det kan jeg bekræfte. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny startegi Skrevet 21. August, 2021 OldGentlemann skrev, for 2 timer siden: Karina er ganske virkelig. Og en god og intens oplevelse, det kan jeg bekræfte. Du mener vel Kamilla . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 21. August, 2021 (edited) Ny startegi skrev, for 4 timer siden: Du mener vel Kamilla . Ja selvfølgelig Ved ikke om det var autocorrect eller min sex euforiserede tilstand der spillede et puds. Men Kamilla, som jeg besøgte for nogle år siden, var en passioneret kysser og elskerinde. Hun havde erotiske former på den mest sexede måde, som jeg er vild med. Den kan være svært at nå til en aftale med hende, da jeg tror hun både er selektiv med tid og partnere. Men når man dertil, så er det helt fantastisk. Redigeret 21. August, 2021 af OldGentlemann 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kette 30 Skrevet 21. August, 2021 Iscenesat Virkelighed skrev, for 12 timer siden: Oh ja, det har et utal af mænd prøvet, men jeg er såmænd ganske reel, bare umådelig selektiv. Hej Kamilla Du beder om at man skriver en fin og sober besked til dig, og det synes jeg selv jeg har gjort. Så forstår jeg ikke hvorfor du ikke i det mindste svarer ? Du præciserer dine ydelser helt klart, hvilket også tiltaler mig. Så er man ikke i tvivl !! Du er en usædvanlig glædespige, som jeg virkelig gerne vil opleve live, da jeg ser dig som en intelligent, modig og interessant pige !! Ha´ det godt ........ trods alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 144 Skrevet 21. August, 2021 Kamilla kan ikke lide yngre mænd kette, nok derfor hun ikke svarer dig, hun er kræsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kette 30 Skrevet 21. August, 2021 Jamen så burde hun netop svare mig. Jeg har passeret de 60 år 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4979 Skrevet 21. August, 2021 kette skrev, for 3 timer siden: Hej Kamilla Du beder om at man skriver en fin og sober besked til dig, og det synes jeg selv jeg har gjort. Så forstår jeg ikke hvorfor du ikke i det mindste svarer ? Du præciserer dine ydelser helt klart, hvilket også tiltaler mig. Så er man ikke i tvivl !! Du er en usædvanlig glædespige, som jeg virkelig gerne vil opleve live, da jeg ser dig som en intelligent, modig og interessant pige !! Ha´ det godt ........ trods alt Af hjertet tak, for dine rosende ord, det var umådelig pænt skrevet. Ja, det har du unægteligt. Men jeg vil gerne vide en my, om de mennesker, jeg skal have en intim stund med, og det kriterie synes jeg ikke, at du opfylder, i den SMS du har sendt mig, hvilket lægger til grund, for mit manglende svar. Men ja, jeg kunne i det mindste have skrevet et høfligt nej tak, det beklager jeg, ikke var tilfældet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kette 30 Skrevet 30. August, 2021 Eller du kunne have fortalt mig, hvilke oplysninger du manglede !!?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4979 Skrevet 30. August, 2021 kette skrev, for 23 minutter siden: Eller du kunne have fortalt mig, hvilke oplysninger du manglede !!?? Det skriver jeg allerede, i dette afsnit, hvorfor det ikke burde være nødvendigt, at gentage. "Jeg tillader mig, at være selektiv, så mærker jeg ingen gensidig interesse eller fornemmer jeg, at du ikke har læst og forholdt dig til, hvad jeg skriver i min annonce, så tager jeg mig den frihed, at takke nej til et møde. Jeg synes at det er rart, at vide en my om dig, uden at det betyder, at du skal krænge din sjæl og dit privatliv ud overfor mig. Men jeg har kun lyst til, at dyrke sex med mennesker, som jeg i en eller anden grad er nysgerrig på og det bliver jeg ikke, af en så intetsigende besked som "hej, har du tid". - Skriv gerne lidt om dig, hvilket tidsrum og hvor lang tid du forestiller dig, når du henvender dig, det gør det betydeligt nemmere for mig, at planlægge vores tid sammen." 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kette 30 Skrevet 30. August, 2021 OK. Jeg er med på hvad du mener. Jeg prøver at gøre det bedre næste gang, jeg kommer på de kanter, for møde dig vil jeg sg* !! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 31. August, 2021 kette skrev, for 6 timer siden: OK. Jeg er med på hvad du mener. Jeg prøver at gøre det bedre næste gang, jeg kommer på de kanter, for møde dig vil jeg sg* !! Brother well done and kudos for taking the whole situation like a true gentleman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaruff 77 Skrevet 31. August, 2021 kette skrev, for 20 timer siden: OK. Jeg er med på hvad du mener. Jeg prøver at gøre det bedre næste gang, jeg kommer på de kanter, for møde dig vil jeg sg* !! good luck!.....I think she is an excellent choice and keep trying 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Docturbo 36 Skrevet 2. Februar, 2022 Iscenesat Virkelighed skrev, den 21.8.2021 at 00:04: Oh ja, det har et utal af mænd prøvet, men jeg er såmænd ganske reel, bare umådelig selektiv. Jamen kunne man måske ligge en billet ind til at blive en af de “choosen one’s” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 933 Skrevet 2. Februar, 2022 Hun findes skam, men arbejder vist ikke fuldtids, og derfor er tilgangen af klienter mindre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1368 Skrevet 2. Februar, 2022 Har også nydt Kamilla, som er ret unik, fræk som bare fanden og med på mine kinky lyster. Dejligt at se hvordan Ketty og hende langsomt nærmere sig hinenden. Mon ikke det ender med et møde, og forhåbentlig en saftig beretning til os andre. God dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 14. Marts, 2022 Kamilla er en dejlig pige, jeg har også besøgt hende flere gange, første gang for mange år siden og senest lige inden Coronaen. Jeg er også blevet afvist et par gange, det kan sagtens være fordi jeg har været for kortfattet eller også har jeg været uheldig at ramme en dag, hun ikke var på.. men dejlig pige kommer snart igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg