Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg været på stedet to gange. Første gang skulle jeg have mødt Tukta, men det blev ti On, da de ikke helt havde styr på hvem der var booket.

Jeg vil forsøge at beskrive dette kort.

 

Første gang jeg var dernede var hos On, selvom jeg faktisk havde bestilt tid hos Tukta, men da jeg ikke var helt sikker på hvem var hvem, ja så blev det en tur hos On. Senere fandt vi da ud af at det var Tukta jeg skulle have været ved, men det var først da jeg skulle til at gå. Så første gang blev til et besøg hos On og anden gang til et besøg hos Tukta.

 

On:

On er super sød og vil gerne give den service som du ønsker, men kun det der er inde for menuen. Tror ikke On kysser med tungen normal, men hvis der er en god kemi mellem jer, kan hun ikke lade være. Jeg vil ikke gå så meget i detaljer, men On levede min til data bedste GFE til dato. Jeg kan kun sige, at det var super skønt, men om kemien spiller ind, skal jeg være usagt.

 

Tukta:

Grunden til at jeg gerne ville besøge Tukat, var at hun blev ved med at sutte selvom man allerede havde kommet i hendes mund. Det kan jeg kun bekræfte at hun gøre, tror faktisk også at hun slugte hos mig, men er ikke helt sikker. Min oplevelse hos Tukta kan jeg ikke sætte en finger på. Jeg fik alt jeg kom efter.

 

Skulle jeg genbesøge sted, så er jeg helt sikker hvem jeg ville besøge igen, og det bliver On, men det er bare min mening.

 

Hvis der skulle være nogen som har spørgsmål til det jeg har skreet her, så må de gerne sende mig en PM, men skriver ikke noget om hvad jeg fik dernede. Jeg havde en god oplevelse begge gange.

 

En ting der er vigtig, dette er min holdning og derfor ikke sikker at du får samme oplevelse.

 

Håber at I kan bruge det til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal nok bede om at få indlæg flyttet til Jylland, hvor de jo faktisk er.

men ja de er dejlige begge to

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Du kunne jo også tag dem begge næste gang -har læst de også er gode sammen;-) Jeg har være der et par gange -for da noget tid siden -kan huske de var søde og sjove -og okay til at massere... Jeg går og overvejer om jeg skulle daffe forbi en dag snart...;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Jenslp skrev, for 48 minutter siden:

Nu har jeg været på stedet to gange. Første gang skulle jeg have mødt Tukta, men det blev ti On, da de ikke helt havde styr på hvem der var booket... 

Hvad giver du for sådan et besøg. Kan se de angiver pris for dem begge en time for 2000 kr. Men ingen pris på een af gangen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jenslp skrev, den 20.8.2021 at 20:28:

Nu har jeg været på stedet to gange. Første gang skulle jeg have mødt Tukta, men det blev ti On, da de ikke helt havde styr på hvem der var booket.

 

Samme oplevelse har jeg også prøvet hos dem. Lidt forvirrende. Og det var ikke fordi der som sådan virkede til at være travlt. Men det kan der selvfølgelig have været lige inden, det kan jeg jo ikke vide 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brandbil

Efter mange positive beskrivelser, valgte jeg at besøge Tukta forleden dag. Havde bestilt 1 time med det hele. Hun er ikke en jeg vil besøge igen. Jeg syntes ikke hun er så lækker og dejlig, tror hun tænker er at alle vil have den suttet af, da jeg siger at jeg vil kneppe hende, fik jeg ca. 2 min. Hvorefter hun begyndte med hånden og efter kort tid at sutte igen. Jeg tændte heller ikke på hendes udseende, syntes ikke hun er så køn, når jeg tænker på Balida i Vejle eller S som tidligere var i Fredericia. ( dem kan hun slet ikke måle sig med)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandbil skrev, for 10 timer siden:

Efter mange positive beskrivelser, valgte jeg at besøge Tukta forleden dag. Havde bestilt 1 time med det hele. Hun er ikke en jeg vil besøge igen. Jeg syntes ikke hun er så lækker og dejlig, tror hun tænker er at alle vil have den suttet af, da jeg siger at jeg vil kneppe hende, fik jeg ca. 2 min. Hvorefter hun begyndte med hånden og efter kort tid at sutte igen. Jeg tændte heller ikke på hendes udseende, syntes ikke hun er så køn, når jeg tænker på Balida i Vejle eller S som tidligere var i Fredericia. ( dem kan hun slet ikke måle sig med)

Skægt så forskelligt man kan opfatte et besøg, det var da et surt besøg du har haft.

køn eller ikke køn, det ses jo nok forskelligt, jeg er over 50 år og syntes hun er en pæn pige, måske ikke en fotomodel, men pæn.

efter så mange besøg som jeg har haft hos hende, tror jeg selv at kemi er super, og jeg derfor får lige lidt ekstra service, men det er min egen naive tro.

hold du dig til dine favoritter, det er skide ærgerligt at bruge penge på besøg og så være skide skuffet bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...