Hop til indhold
yrghh

En "rigtig" sugarbabe?

Recommended Posts

Jeg har en romantisk forestilling om, at jeg gerne vil have en "rigtig" sugarbabe.

Altså ikke en ung pige, som giver sexuelle ydelser for penge, men en pige, som man er sammen med, snakker med, hygger med, og også har sex med. Men ikke for pengenes skyld, men fordi man nyder de goder, man kan give hinanden - og bevares, de goder kunne sagtens være hendes krop og mine penge, men det er kemien og samværet, der skal være vigtigst.

Måske adskiller det sig i virkeligheden ikke væsentligt for et konventionelt forhold udover, at man ikke har nogen forpligtelser overfor hinanden...

Er der nogen her, som har eller har haft sådan et sugarforhold?
Er det overhovedet realistisk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, da - er så absolut realistisk. 
Hvis du vælger ovenstående fremgangsmåde på Sugardaters - er det muligt at finde. Tror du skal undgå: xxxx k for 1 t - og er oral inkluderet...!!! :P den lugter for meget af GP (og er jo heller ikke det du beskriver).
Men du skal være klar på, at det koster. Men alt er jo relativt - for hvor ofte frekventerer du en GP? - og hvor meget bruger du her?

Men ja - kan sagtens lade sig gøre. Og der findes flere piger (også unge) end det fremgår her på siden ;);)

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
yrghh skrev, for 4 timer siden:

Men ikke for pengenes skyld, men fordi man nyder de goder, man kan give hinanden - og bevares, de goder kunne sagtens være hendes krop og mine penge, men det er kemien og samværet, der skal være vigtigst.

Med mindre det er et "rigtigt" forhold, ér det naturligvis for pengenes skyld. Eller bilen eller lejligheden..... for det kan det jo også være. Og er det ofte. At du betaler for hendes lejlighed, og hun bruger tid med dig, når du har brug for det. Et rigtigt sugar-forhold, er jo ikke bare at du betaler ved hvert møde, så er vi jo netop et andet sted..... 

Men et forhold til en studerende, fx, hvor du betaler for boligen, bilen (eller giver tilskud til det), og hun betaler med sin tid (og eventuelt seksuelt samvær); selvfølgelig er det muligt. Det sker oftere end man tror..... Men naturligvis, idet øjeblik der ikke længere er "sugar" involveret, ér det jo bare et almindeligt forhold, enten forpligtende eller uforpligtende, og i det øjeblik der er betaling for hver "transaction", er det et glædespigeforhold og ikke et sugarforhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 13 minutter siden:

Med mindre det er et "rigtigt" forhold, ér det naturligvis for pengenes skyld. Eller bilen eller lejligheden..... for det kan det jo også være. Og er det ofte. At du betaler for hendes lejlighed, og hun bruger tid med dig, når du har brug for det. Et rigtigt sugar-forhold, er jo ikke bare at du betaler ved hvert møde, så er vi jo netop et andet sted..... 

Men et forhold til en studerende, fx, hvor du betaler for boligen, bilen (eller giver tilskud til det), og hun betaler med sin tid (og eventuelt seksuelt samvær); selvfølgelig er det muligt. Det sker oftere end man tror..... Men naturligvis, idet øjeblik der ikke længere er "sugar" involveret, ér det jo bare et almindeligt forhold, enten forpligtende eller uforpligtende, og i det øjeblik der er betaling for hver "transaction", er det et glædespigeforhold og ikke et sugarforhold.

Et såkaldt almindeligt eller "rigtigt" forhold holdes holdes meget ofte sammen af penge, bil, lejlighed osv i bytte for sex, forsørger og forvalter, jæger og samler.;)

Men for mig ser det ud til at mange (måske endda de fleste) sugarbabes udelukkende er ude på at bytte sex (og i nogle tilfælde kun en drøm om sex) for penge. De er prostituerede, men kalder sig selv sugarbabes, og det er den slags jeg ikke er interesseret i.

Du har fuldstændig ret i din kommentar.
Mit spørgsmål gik dog ikke på definitionen - men om det er realistisk at finde.

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
yrghh skrev, for 2 minutter siden:

Mit spørgsmål gik dog ikke på definitionen - men om det er realistisk at finde.

Det ér realistisk at finde. 

yrghh skrev, for 11 minutter siden:

Men for mig ser det ud til at mange (måske endda de fleste) sugarbabes udelukkende er ude på at bytte sex (og i nogle tilfælde kun en drøm om sex) for penge. De er prostituerede, men kalder sig selv sugarbabes, og det er den slags jeg ikke er interesseret i.

Du har ret. Der er vist rigtig, rigtig mange der har misforstået konceptet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 14 timer siden:

Kig i forum for SB - hvad der skrives og søges.... er det ikke mændene, som overøser pigerne med: Hvor meget for en time UDEN kondom... og 5k for en nat, klar på et blow? osv... har talt med flere SB om - og set - hvad der havner i deres indbakke. Og det er ikke småting.
Så synes også 'vi' ødelægger konceptet selv ved disse tilbud. Tilbud som jo hører til i prostitutionsmiljøet... OG inden jeg bliver overfaldet mht GP vs SB, så mener jeg, at SB ligger mellem et såkaldt alm kæresteforhold - og en GP

Dressmann

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, den 20.8.2021 at 15:28:

Jeg har en romantisk forestilling om, at jeg gerne vil have en "rigtig" sugarbabe.

Altså ikke en ung pige, som giver sexuelle ydelser for penge, men en pige, som man er sammen med, snakker med, hygger med, og også har sex med. Men ikke for pengenes skyld, men fordi man nyder de goder, man kan give hinanden - og bevares, de goder kunne sagtens være hendes krop og mine penge, men det er kemien og samværet, der skal være vigtigst.

Måske adskiller det sig i virkeligheden ikke væsentligt for et konventionelt forhold udover, at man ikke har nogen forpligtelser overfor hinanden...

Er der nogen her, som har eller har haft sådan et sugarforhold?
Er det overhovedet realistisk?

Tror det hedder et kæresteforhold.

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...