Simulacra 61 Skrevet 20. August, 2021 Besøgte en kammerat i Odense, og havde lidt ekstra tid så besluttede mig for at besøge Katya. Så også at der var skrevet en anden anmeldelse, men laver alligevel min egen grundet anderledes oplevelse. https://annoncelight.dk/showad/325068 Det er bestemt pigen på billederne. Stedet er meget diskret, havde gode muligheder for parkering, og var rigtigt fint (specielt i forhold til mange andre steder jeg har besøgt i tidens løb). Katya åbnede døren i lingeri, høje hæle, smilende og velduftende (forlygterne sad helt perfekt, så kunne ikke vente med at komme i gang!) Jeg bestilte en halv time for 600, og 200 ekstra for 69. Vi snakkede lidt sammen inden vi gik i gang, hun virkede meget reel, var nede på jorden, havde god humor og snakkede fint engelsk. Fik hevet tøjet af hende, hendes krop er dejlig og spændstig, bryster/numse sidder lige som de skal og man måtte røre. Hun begyndte med at give mig massage (hun vidste rent faktisk hvordan man giver massage med fingrene), og brugte hele sin krop efter lidt tid. Bagefter skiftede vi til 69, intim hygiejnen var spot on, og hun forstod at suge. Som afslutning gav hun olie spansk uden kondom, hvilket hurtigt gjorde arbejdet færdigt, for hun forstår at bruge sine hænder. En virkelig dejlig oplevelse, ærgerligt at jeg ikke bor i Odense, og da jeg så på uret efterfølgende så jeg at hun gav mig et par minutter mere for at færdiggøre arbejdet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rawyy 0 Skrevet 22. August, 2021 Kan man få lov at have sex med hende eller er det kunne massage og 69? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darwin65 10 Skrevet 24. August, 2021 Hej, Hvor i Odense holder hun til - sådan cirka? Det lyder ligeledes som om, at visse tillæg er muligt? God dag til alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 24. August, 2021 Jeg har også besøgt hende for et par dage siden. Utroligt lækker og sød pige. Vil næsten kalde hende en ægte 10er. Virkelig lækre bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øberbøv 23 Skrevet 25. August, 2021 Et par spm er stadig ubesvarede... kan man også bolle hende - og er blow kun med kondom? Anyone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 25. August, 2021 Jeg havde sex med hende. Men 2 dage efter tilbød hun ikke sex, kun massage og div afslutninger. Så jeg ved ikke hvordan der fungere for hende. Prøv at skriv/ring til hende, hun er super sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensBentsen 17 Skrevet 21. November, 2021 @Mikkelræv hvad gav du for at have sex med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 30. November, 2021 JensBentsen skrev, den 21.11.2021 at 11:27: @Mikkelræv hvad gav du for at have sex med hende? 800 mener jeg. Super skøn tøs. Virkelig. Men har desværre ikke haft held siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensBentsen 17 Skrevet 1. December, 2021 Mikkelræv skrev, for 17 timer siden: 800 mener jeg. Super skøn tøs. Virkelig. Men har desværre ikke haft held siden ok, var da ikke så slemt ift. hvor fræk og skøn hun er har været hos hende et par gange til massage, super lækkert, men ja, får sgu lyst til også at kneppe hende. Hun har lige forladt Aarhus desværre. Når hun kommer retur så.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 3. December, 2021 JensBentsen skrev, den 1.12.2021 at 08:19: ok, var da ikke så slemt ift. hvor fræk og skøn hun er har været hos hende et par gange til massage, super lækkert, men ja, får sgu lyst til også at kneppe hende. Hun har lige forladt Aarhus desværre. Når hun kommer retur så.... Nej det var skam helt iorden Hvordan er massage oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensBentsen 17 Skrevet 5. December, 2021 @Mikkelræv den er faktisk ret god, hun ved hvad hun laver, først er massagen ret alm, med lækker varm olie, mod slut bliver den mere erotisk og fræk, det kan lyde mærkeligt, men hun er utrolig god til at give massage med sine bryster fræk afslutning ved handjob 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensBentsen 17 Skrevet 14. December, 2021 @Mikkelræv jeg har også besøgt hende nogle gange nu, er heller ikke nået i mål med sex endnu med hende lyder som om det er et stykke tid siden hun desværre også har udbudt det, kan være det kun er til relativ faste kunder.... så må jeg jo blive det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkelræv 33 Skrevet 14. December, 2021 @JensBentsen Det kan jeg godt forstå. Hun er fanme også dejlig. Måske jeg skulle overveje at prøve den massage.. Vedr sex, så var det i min første kontakt med hende, at jeg spurgte via sms og fik prisen, selv om annoncen var den samme som nu. Så hun kendte mig ikke eller havde nogen grund til speciel behandling for mit vedkommende. Så hvad der end var til grund for det, så tror jeg ikke at du skal regne med det. Men man vel selvfølgelig aldrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 344 Skrevet 15. December, 2021 Er hun aktiv pt. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JensBentsen 17 Skrevet 17. December, 2021 (edited) @Mikkelræv, ok, har spurgte hende i sms om sex og der det et nej, kunne være jeg skulle spørge hende face to face, nu hvor hun jo efterhånden "kender" mig @Listelømmel ja hun er pt. i Aarhus nok til omkring senest på tirsdag ish https://annoncelight.dk/showad/331801 Redigeret 17. December, 2021 af JensBentsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg