Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte en kammerat i Odense, og havde lidt ekstra tid så besluttede mig for at besøge Katya. Så også at der var skrevet en anden anmeldelse, men laver alligevel min egen grundet anderledes oplevelse. 

https://annoncelight.dk/showad/325068
Det er bestemt pigen på billederne.

Stedet er meget diskret, havde gode muligheder for parkering, og var rigtigt fint (specielt i forhold til mange andre steder jeg har besøgt i tidens løb).

Katya åbnede døren i lingeri, høje hæle, smilende og velduftende (forlygterne sad helt perfekt, så kunne ikke vente med at komme i gang!)
Jeg bestilte en halv time for 600, og 200 ekstra for 69.

Vi snakkede lidt sammen inden vi gik i gang, hun virkede meget reel, var nede på jorden, havde god humor og snakkede fint engelsk. Fik hevet tøjet af hende, hendes krop er dejlig og spændstig, bryster/numse sidder lige som de skal og man måtte røre. Hun begyndte med at give mig massage (hun vidste rent faktisk hvordan man giver massage med fingrene), og brugte hele sin krop efter lidt tid. Bagefter skiftede vi til 69, intim hygiejnen var spot on, og hun forstod at suge. Som afslutning gav hun olie spansk uden kondom, hvilket hurtigt gjorde arbejdet færdigt, for hun forstår at bruge sine hænder.

En virkelig dejlig oplevelse, ærgerligt at jeg ikke bor i Odense, og da jeg så på uret efterfølgende så jeg at hun gav mig et par minutter mere for at færdiggøre arbejdet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde sex med hende. Men 2 dage efter tilbød hun ikke sex, kun massage og div afslutninger. Så jeg ved ikke hvordan der fungere for hende. Prøv at skriv/ring til hende, hun er super sød:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikkelræv skrev, for 17 timer siden:

800 mener jeg. Super skøn tøs. Virkelig. Men har desværre ikke haft held siden:(

ok, var da ikke så slemt ift. hvor fræk og skøn hun er :)

har været hos hende et par gange til massage, super lækkert, men ja, får sgu lyst til også at kneppe hende. Hun har lige forladt Aarhus desværre. Når hun kommer retur så.... :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JensBentsen skrev, den 1.12.2021 at 08:19:

ok, var da ikke så slemt ift. hvor fræk og skøn hun er :)

har været hos hende et par gange til massage, super lækkert, men ja, får sgu lyst til også at kneppe hende. Hun har lige forladt Aarhus desværre. Når hun kommer retur så.... :D 

Nej det var skam helt iorden:wub:

Hvordan er massage oplevelsen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mikkelræv den er faktisk ret god, hun ved hvad hun laver, først er massagen ret alm, med lækker varm olie, mod slut bliver den mere erotisk og fræk, det kan lyde mærkeligt, men hun er utrolig god til at give massage med sine bryster :D fræk afslutning ved handjob

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mikkelræv jeg har også besøgt hende nogle gange nu, er heller ikke nået i mål med sex endnu med hende :) lyder som om det er et stykke tid siden hun desværre også har udbudt det, kan være det kun er til relativ faste kunder.... så må jeg jo blive det :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@JensBentsen Det kan jeg godt forstå. Hun er fanme også dejlig. Måske jeg skulle overveje at prøve den massage..

Vedr sex, så var det i min første kontakt med hende, at jeg spurgte via sms og fik prisen, selv om annoncen var den samme som nu. Så hun kendte mig ikke eller havde nogen grund til speciel behandling for mit vedkommende. Så hvad der end var til grund for det, så tror jeg ikke at du skal regne med det. Men man vel selvfølgelig aldrig:D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...