Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Våde Mia fra Spanien

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Forleden besøgte jeg Mia, en spansk skønhed sidst i 20-erne, som tog meget venligt imod mig efter en perfekt sms-korrespondance. Hun kom endda ned ved døren og lukkede mig ind, denne elegante og velklædte middelhavspige med store bryster og læber og et flot mørkt hår.

Hovedparten af min time gik med dybe og helt fantastiske tungekys, masser af slik på hendes bryster og en meget våd, intens 69-er, hvor Mia kom to gange, mens hun pressede sin dejlige pussy ned over min mund. Så om i doggy, cowgirl og missionær, hvor vi virkelig nød hinanden. Hun er meget sød til at give sig hen, men alligevel kom jeg ikke rigtig i menneskelig kontakt med hende. Måske er det min fejl, men jeg plejer nu at kunne finde den rigtige frekvens med pigerne. Konsekvensen blev, at jeg ikke kunne komme.

Mia bor virkelig pænt og diskret på Østerbro, når hun er i København. Lige nu er hun dog i Jylland, men kommer tilbage i begyndelsen af september. Følg hende på Annoncelight.dk, hvor der er tre dejlige og retvisende fotos af hende. Jeg håber at hun vil tage imod mig igen, for sexen er i topklasse. 

Anbefaling herfra og mange hilsener fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Jaruff skrev, for 25 minutter siden:

Link please 

Undskyld denne sædvanlige mangel ved mine anmeldelser. Jeg har det nemt med piger, men svært med den moderne teknologi.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...