Hop til indhold

Våde Mia fra Spanien

Featured Replies

Skrevet

Forleden besøgte jeg Mia, en spansk skønhed sidst i 20-erne, som tog meget venligt imod mig efter en perfekt sms-korrespondance. Hun kom endda ned ved døren og lukkede mig ind, denne elegante og velklædte middelhavspige med store bryster og læber og et flot mørkt hår.

Hovedparten af min time gik med dybe og helt fantastiske tungekys, masser af slik på hendes bryster og en meget våd, intens 69-er, hvor Mia kom to gange, mens hun pressede sin dejlige pussy ned over min mund. Så om i doggy, cowgirl og missionær, hvor vi virkelig nød hinanden. Hun er meget sød til at give sig hen, men alligevel kom jeg ikke rigtig i menneskelig kontakt med hende. Måske er det min fejl, men jeg plejer nu at kunne finde den rigtige frekvens med pigerne. Konsekvensen blev, at jeg ikke kunne komme.

Mia bor virkelig pænt og diskret på Østerbro, når hun er i København. Lige nu er hun dog i Jylland, men kommer tilbage i begyndelsen af september. Følg hende på Annoncelight.dk, hvor der er tre dejlige og retvisende fotos af hende. Jeg håber at hun vil tage imod mig igen, for sexen er i topklasse. 

Anbefaling herfra og mange hilsener fra Mr. Sensual

Skrevet
Jaruff skrev, for 25 minutter siden:

Link please 

Undskyld denne sædvanlige mangel ved mine anmeldelser. Jeg har det nemt med piger, men svært med den moderne teknologi.

Mange hilsener Mr. Sensual

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.