Hop til indhold

Recommended Posts

Fik kontakt med Lana her til aften på sms. https://annoncelight.dk/showad/290358 Jeg spurgte om hun havde tid og det bekræftede hun. Imens jeg skrev den næste besked til hende, ang. det samlede beløb samt adresse, tikkede endnu en besked ind fra hende; “are you commimg baby” Jeg sendte den netop skrevne besked, samt endnu en, hvor jeg bekræftede min ankomst. Der efter var der total tavshed fra hendes side …

Jeg skrev flere sms’er til hende, samt forsøgte at ringe hende op, men lige meget hjalp det. Jeg håber andre har mere held i sprøjten med skønheden, end jeg fik i min. Synes det var en mærkelig form for kundebehandling, når man endda reklamerer med at man er tilgængelig 24 timer i døgnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i 2 dage forsøgt at lave aftale med en neger, (Maya) som igen i morges gik galt, så en hurtig søgning fandt jeg istedet Lana som så sød ud på billeder. Lavede en aftale 15 min. Senere, som hun næsten overholdt, da hun lige skulle nå i bad. 

Hun er lækker, vel en krydsning af Salma Hayek & Penelope Crus som yngre, med vådt krøllet hår. Meget flot pige med pæne store bløde sili bryster og en lille numse,. Billeder er af hende. 

Dejligt blowjob på trods af kondom, og hun var en god skuespiller til at fake orgasme i 69. Dejlig ridetur og lækkert at slutte i doggy med spejl foran, så man også kunne nyde hendes ansigt og ikke kun den dejlige røv. Man må pille, ved dog ikke om hun vil have fingre op. 

Hvis jeg når det, vil jeg meget gerne på besøg igen, inden d. 25 august når hun rejser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 6 timer siden:

Fik kontakt med Lana her til aften på sms. https://annoncelight.dk/showad/290358 Jeg spurgte om hun havde tid og det bekræftede hun. Imens jeg skrev den næste besked til hende, ang. det samlede beløb samt adresse, tikkede endnu en besked ind fra hende; “are you commimg baby” Jeg sendte den netop skrevne besked, samt endnu en, hvor jeg bekræftede min ankomst. Der efter var der total tavshed fra hendes side …

Jeg skrev flere sms’er til hende, samt forsøgte at ringe hende op, men lige meget hjalp det. Jeg håber andre har mere held i sprøjten med skønheden, end jeg fik i min. Synes det var en mærkelig form for kundebehandling, når man endda reklamerer med at man er tilgængelig 24 timer i døgnet.

Har oplevet det samme med andre tøser der spilder ens tid med en håndfuld sms'er og på selve dagen, hverken svarer eller giver lyd fra sig.

Tak for advarslen, og håber du finder lykken med en anden tøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...