Hop til indhold
Sidespringeren

Trine Tease effekten!

Recommended Posts

Jeg skal da så sandelig love for, at der er sket en kollektiv, global opvarmning af d'herrer Eroguide medlemmers skrivefingre, siden den konkurrence om ½ time hos Trine Tease blev udskrevet! :o

Mon ikke indlægsfrekvensen de sidste dage er steget med en 4-500 procent?

Hvis Trine tidligere var den mindste smule i tvivl om sin effekt på mændene, så er hun det da vist ikke mere???? :)

Eller er vi en flok bare inkarnerede spillefugle, der elsker at deltage og vinde i konkurrencer????

Eller måske i virkeligheden bare en samling nærig- og/eller fattigrøve, der allerhelst vil knalde kønne piger ganske gratis??? ;)

PS: Jeg er helt klar over, at dette indlæg hverken har karakter af anmeldelse eller er til nogen form for hjælpsomhed, og dermed ikke er pointgivende i konkurrencen...

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sad faktisk og tænkte på det sammen i går, da jeg sad og kiggede lidt på eroguide. Har aldrig set så mange nye indlæg som nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg sad faktisk og tænkte på det sammen i går, da jeg sad og kiggede lidt på eroguide. Har aldrig set så mange nye indlæg som nu.
Det kan vel heller ikke udelukkes, at det også er fordi, sommerferien er ved at synge på sidste vers? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Der har været flere indlæg og jeg tror helt sikkert at der er en Trine Tease effekt.

Gratis sex med en flot storbarmet pige vil friste mange mænd med drifterne i orden, så det har sikkert lokket folk til tasterne 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan vel heller ikke udelukkes, at det også er fordi, sommerferien er ved at synge på sidste vers? :)

Det kan du have ret i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine Skat

Jeg vil bestemt fortælle Trine Tease jeg er kun til kvinder, håbe da snart hun kommer til stor byen, hun er jo bare så dejlig, altid med på det værste og klar med en masse dejlig i sengen

Kh. Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må da også være fedt at komme fra ferie og så se at der er startet en skøn konkurrence :-P

Hvis hun holdte til tættere på hvor jeg bor var jeg nok også kommet til tasterne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er den 1 konkurrence, hvor der er en pige, der kommer i "mit område"

Så er hun gudhjælpeme også flot... har tildels ansigtsbillede på.... og virker ganske sød, når hun skriver

Jeg kæmper med at få nogle lodder!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...