Hop til indhold
lingamer

Magnificent Victoria, På trods af Odenses trafik kaos.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/304017

Jeg skrev til Victoria og fik hurtigt svar og en aftale.
Forventningsfuld startede jeg bilen og kørte afsted i god tid.
Selv om jeg havde regnet på at kunne komme til adressen 20 minutter før den aftalte tid, så blev det noget anderledes.
Nørregade først på eftermiddagen er et trafik helvede, fandt jeg ud af, hvor hele gaden er fyldt med biler der nærmest ikke bevæger sig.
Der var ingen ledige parkeringspladser og en tur i den underjordiske parkering gav heller ingen plads, men der mistede jeg 10 minutter mere i kø.
Min dejlige forventning blev snart til voksende frustration og stress.
Mens jeg holdt i kø rundede uret den aftalte tid og jeg blev nødt til at sende en besked, at jeg ikke kunne komme til tiden pga. trafikken.
Da det ikke bedrede sig måtte jeg indse at jeg nok missede min aftale,  så jeg skrev igen og undskyldte at jeg ikke kunne komme.
Her ville de fleste GP være sure og ikke svare eller blokere.
Men Victoria var meget forstående og ville vente.
Jeg var indstillet på at køre skuffet hjem, men kom endelig ud af gaden og fandt en ledig plads.
Meget forsinket hastede jeg stadig stresset til fods til adressen.
Alle disse ord for moralen: kør ikke i bil gennem Nørregade, hvis du skal nå noget vigtigt.

Part 2.
Da Victoria åbnede døren for mig forsvandt alt den opsamlede stress, for hun var sød, smilende og forstående.
Hun gav et kram og jeg begyndte igen at tro på et liv før døden.
Vi gik sammen i bruseren hvor hun gav et lækkert blow, og så tilbage i sengen og nyde forskellige stillinger.
Victoria har et charmerende ansigt og en dejlig og naturlig krop, som er meget berøringsvenlig.
Jeg vil anbefale søde Victoria, som endte med at redde min dag.
TIPS: tag elevatoren, så du kommer til den rigtige etage, og åben så metaldøren som der ikke står noget nummer på.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lingamer skrev, for 9 timer siden:

Alle disse ord for moralen: kør ikke i bil gennem Nørregade, hvis du skal nå noget vigtigt.

Kan vi ikke bare skære det meste af midtbyen over en kam hvad det angår? :-( Løsningen kunne være at parkere ved Bilka og gå resten af vejen.... ;-) 
Men dejligt at høre du fik en god oplevelse alligevel. Et godt bj har nok hjulpet på en flossen psyke efter en tur i Odenses trafik... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Hun har de lækreste bryster. Og så er søsteren lige i værelset ved siden af. Havde planlagt at kneppe dem i en trekant sidst de var her, men nåede det ikke. Måske denne gang så :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...