Guest Mr. Sensual Skrevet 19. August, 2021 Hvor jeg dog værdsætter stil, ynde, sensualitet, høflighed og kvindelige former, der bevæger sig under stof (eller et minimum af stof). Jeg er kunstinteresseret. Den klassiske kvindelige figur, iklædt smagfuldt tøj, denim eller små strings, samt udtrykket i hendes øjne, blikket, og håret der falder graciøst ned ad ryggen, og måden hun bruger sine hænder på, tænder gnisten hos mig. Hermed har jeg også givet mit svar på Tantras aktuelle og interessante tråd herinde. Når en graciøs kvinde, buttet eller slank, fører sig frem i det fælles rum, er jeg ikke den, der kigger den anden vej, men jeg gramser ikke på hende med mine øjne. Det hele foregår antydet, diskret. Hvis hun tilmed er flirtende, kostbar, aldrig billig, så er jeg den, der spørger, om jeg mon skal hente et nyt glas Champagne til hende eller om hun måske kender den lille bar, der ligger lige henne om hjørnet (hvilket jeg ikke selv gør, men momentet kræver handling, og så finder vi nok et eller andet udskænkningssted lige henne om det hjørne). Det samme gælder mine møder med de søde GPs. Det, der for alvor vækker mit begær, er, hvis jeg kan føre en rigtig samtale med hende. Hvis hun strejfer mig med sine hænder. Dér hvor der er en menneskelig kontakt. Jeg har konstateret, at det stort set kun hos dem, jeg sprøjter begejstret. Hos rutine pro-en gør jeg det ikke. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 20. August, 2021 Bestemt sanselig, poetisk og stemningsfyldt. ind imellem “flip mønten” og træd ind i et rum, der emmer af begær. En uforløst stemning af ærlig uforfalsket dyrisk lyst til hinanden - det er også givende. Så ikke “enten eller” men et “både og” og uden at give køb på pli, respektfuldhed og ordentlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 20. August, 2021 MornFed skrev, for 3 timer siden: Bestemt sanselig, poetisk og stemningsfyldt. ind imellem “flip mønten” og træd ind i et rum, der emmer af begær. En uforløst stemning af ærlig uforfalsket dyrisk lyst til hinanden - det er også givende. Så ikke “enten eller” men et “både og” og uden at give køb på pli, respektfuldhed og ordentlighed. Enig. Det hænder også for mig en gang imellem, selv om det ikke er så ofte mere. Men skønt når begge har liderlig lyst til et godt, respektfuldt, saftigt knald. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg