SexGuiden 28 Skrevet 19. August, 2021 Hej, Håber tråden er placeret korrekt. Min lege-veninde og jeg selv leder efter en swinger klub i Nordjylland, hvor vi sammen kan prøve lidt forskelligt af i selskab med andre. Vi er især interesseret i en invitere en pige med. Vi er selv midt 30'erne og søger derfor et sted, hvor folk er omtrent samme alder (selv om det nok ikke er en garanti for sådanne steder) Håber I kan hjælpe. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 20. August, 2021 Den tætteste swingerklub på Nordjylland er Joys i Århus . Der er også 6 bio i Ålborg med en mindre legeplads men der er større chance for at finde en yngre model i Århus . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisvero 12 Skrevet 20. August, 2021 Der er også Club Eclaire i Aalborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 20. August, 2021 chrisvero skrev, for 14 timer siden: Der er også Club Eclaire i Aalborg Det er også den jeg hentydede til i ålborg 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 31. August, 2021 @Expel hvorfor så sur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg