knAss 0 Skrevet 19. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/322413 Hej med jer. Nogle der kende denne unge dame? Har søgt og kunne umiddelbart ikke finde noget på hende. Overvejer at spørge hvordan hendes kalender ser ud i morgen formiddag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 19. August, 2021 Prøv at Google nummeret. Ved ikke om det er til nogen hjælp. https://www.180.dk/nummer/60852064 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg9000hot 4 Skrevet 19. August, 2021 Blandet anmeldelser af hende. Men har selv leget med de kæmpe bryster og det var sku en fornøjelse, hvis man er til store tunge patter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mellemben Skrevet 19. August, 2021 Aalborg9000hot skrev, for 33 minutter siden: Blandet anmeldelser af hende. Men har selv leget med de kæmpe bryster og det var sku en fornøjelse, hvis man er til store tunge patter. Dem er der flest af herinde, altså store tunge patter så mange må naturligvis have besøgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J@n38 84 Skrevet 19. August, 2021 Er nummeret et spamnummer? Vil gerne vide det hvis jeg får lyst til at møde hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vnx 95 Skrevet 19. August, 2021 Her er en anden tråd om hende: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knAss 0 Skrevet 20. August, 2021 Tak for hjælpen. Hun valgte ikke at svare på min henvendelse. Så kan man heldigvis bruge sine penge et andet sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molke 53 Skrevet 21. August, 2021 Sød ung pige , desværre helt væk på stoffer. mit første møde med hende valgte jeg at gå igen da hun var helt væk ,hun beklagede og lovede det bedre næste gang der blev aftalt en ny tid hvor hun var sober …. hun har ret store bryster , men kilo mæssigt +30 siden billederne på hendes profil blev taget …. hun er sød og villig til det meste , hendes størrelse hæmmer bare fornøjelsen ret meget ikke noget jeg vil bruge min tid og penge på igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg