Hop til indhold
Rvm17

Ivy Latina Samba-guld på Frederiksberg

Recommended Posts

Ivy gav mig i dag et vidunderligt comeback til $6-gamet efter længere tids fravær.

Fin sms-korrespondance, pænt kvarter, ren og fin lejlighed med ok badeværelse.

Foto’s i annoncen er helt sikkert Ivy’s egne, men jeg tabte nærmest kæben da jeg blev lukket ind for Ivy er klart smukkere IRL end på foto. Hendes krop er slank og trænet, utrolig smukt ansigt, flot langt hår, de flotteste silikonebryster jeg har set i meget lang tid og en verdensklasse sambarøv…bryster og røv endda med tanning-striber : )

Ivy har klasse og stil, men er samtidig virkelig sød, naturlig og charmerende. I kombination med en virkelig sexet udstråling går det lige i lemmet : )

Ivy kysser vådt og frækt, sutter pik uden gummi som en drøm - vådt, dybt og med fræk tungeleg, masserer ens ansigt og krop med sine store dejlige bryster, og nyder at få slikket sin mis. Hun nyder at få opmærksomhed og kærtegn og hendes øjenkontakt er bare Så lækker og uartig. Jeg fik afslutning med prostata-massage imens hun spillede min pik af mod hendes store bløde solbrune bryster - kom med et brøl på de dejlige Samba-babser.

Kunne noget have været bedre ? - Nej !…når man ikke kan finde noget at kritisere, så ska’ man bare lade være : )….Ivy er en dejlig-dejlig lækker og smuk Latina, som man skal være taknemmelig for at man kan få lov at besøge : )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cocky du lever op til dit nick - ville Ivy have skrevet alle de anmeldelser af andre piger for flere år siden, som jeg har ?

Du er kæk - men i dette tilfælde også helt  væk : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rvm17 skrev, for 5 minutter siden:

Cocky du lever op til dit nick - ville Ivy have skrevet alle de anmeldelser af andre piger for flere år siden, som jeg har ?

Du er kæk - men i dette tilfælde også helt  væk : )

Godt med en pige der kan dansk ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Siden Cocky har liket anmeldelsen, tror jeg ikke man skal overfortolke hans kommentarer. Jeg har desværre ikke besøgt skønheden, så hendes danskkundskaber vil jeg ikke udtale mig om, men hendes danske ydelser lader ikke til at mangle noget. Hun har jo nok fået hjælp til teksten, men det kunne være en trofast kunde, der har hjulpet hende. Hvis jeg havde besøgt en skøn dame med en dårligt skrevet tekst på engelsk, ville jeg nok også gerne have hjulpet som tekstforfatter kvit og frit :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...