Hop til indhold

Lara back in Copenhagen

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre (og søstre..),

Jeg faldt over denne nydelige pige Lara, som holder til et sted der er bekvemt for mig at besøge, men kan ikke finde meget om hende. I hendes annonce er der to links, men de er begge til samme korte tråd, hvor oplysninger om hende efterlyses og ikke til anmeldelser som det plejer at være tilfældet, mystikken breder sig...:shock:

Derfor vil jeg høre om der er nogen der rent faktisk har besøgt hende og kan fortælle om billederne er retvisende og om hvordan hendes services er. Jeg håber på at høre fra jer.

Ærbødigst,

DrMabuse

Skrevet

Her ligger en tidligere anmeldelse. Jeg mener hun plejer at besøge Danmark sammen med Chrystal og Goldie.

Redigeret af Ungasiat

Skrevet

Hun er, som Ungasiat skriver, veninde med Crystal og Goldie, og jeg har ved besøg hos dem sagt hej til Lara, som virker rigtig sød. Måske hun er en lille anelse mere fyldig end fotos, men absolut ikke mere end at du burde være glad hvis du kan lide hvad du ser på hendes billeder.

Skrevet

Hun er sød nok, eneste billede som er retvisende pt, er der hvor hun har en rød mobil i hånden og hvidt undertøj, syntes hun er for stor i det, er også mere til petie piger ;-) 

Skrevet
  • Author

Hej og mange tak for jeres svar, det er rigtig god input for mig -syntes faktisk at det billede du refererer til er et af de billeder der tiltaler mig mest,  hun ser sød ud -med former, men uden at være fed. Generelt er jeg også mest til de mere petite piger, men hvorfor dog ikke prøve noget nyt? Hav en fantastisk aften.

Ærbødigst, DrMabuse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.