Hop til indhold

Brasilien Vanessa

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har været hos hende her

Jeg har skrevet til hende - Hun kræver selfie og Facebook/linkedin profil 

Skrevet
Jan137 skrev, for 44 minutter siden:

Nogen der har været hos hende her

Jeg har skrevet til hende - Hun kræver selfie og Facebook/linkedin profil 

Selfie-mafiaen. Det er ikke hende, men hendes pimp du skriver med.

Skrevet

Jeg vil fraråde at sende dit ID, hvis vi alle siger nej til dette, forsvinder kravet som dug for solen :)

Skrevet
Zweimal skrev, for 30 minutter siden:

Jeg vil fraråde at sende dit ID, hvis vi alle siger nej til dette, forsvinder kravet som dug for solen :)

Præcis - i min optik er det i de fleste tilfælde også total mangel på selvrespekt, at give de informationer til en tilfældig pimp.

Skrevet
@beautifulme skrev, for 9 minutter siden:

Tror at forespørgslen på ID forsvinder det øjeblik kravet om corona-pas forsvinder :ph34r:

Hvorfor tror du at det har noget med hinanden at gøre?

Skrevet
Coulibaly skrev, for 1 time siden:

Hvorfor tror du at det har noget med hinanden at gøre?

Fordi det er et krav der først er opstået efter corona-passet, så man kunne spekulere i at de har fået en bøde for ikke at spørge om at se det. 

Skrevet
@beautifulme skrev, for 35 minutter siden:

Fordi det er et krav der først er opstået efter corona-passet, så man kunne spekulere i at de har fået en bøde for ikke at spørge om at se det. 

Der er sammenhæng i dit udsagn, men uden nogen form for kausalitet - det har nok mere at gøre med, at de er bange for at få besøg af politiet/skattevæsenet, siden de både efterspørger selfies, arbejdsplads og andre info mm.. 

Redigeret af Ungasiat

Skrevet
Ungasiat skrev, for 17 minutter siden:

Der er sammenhæng i dit udsagn, men uden nogen form for kausalitet - det har nok mere at gøre med, at de er bange for at få besøg af politiet/skattevæsnet, siden de både efterspørger selfies, arbejdsplads og andre info mm.. 

Ja, den giver mere mening - især nu hvor det er ulovlig business de kører(pimps).

Skrevet

Fatter ikke nogen vil sende ID til dem, der er mange andre lige så hotte man kan vælge i stedet for.

Kan være de er bange for panserne men det er ikke vores problem.

Skrevet

Hun ser fræk ud, men mon hun er lettere at komme i kontakt med end den forrige Brasilien' guf Venessa ;)

Skrevet
Ungasiat skrev, for 3 timer siden:

Der er sammenhæng i dit udsagn, men uden nogen form for kausalitet - det har nok mere at gøre med, at de er bange for at få besøg af politiet/skattevæsenet, siden de både efterspørger selfies, arbejdsplads og andre info mm.. 

Der behøver ikke være nogen sammenhæng i mellem deres 2 efterspørgelser...

Det er også værd at nævne at de ikke indførte nogle af disse ting tilbage i 2019 (tror jeg det var) da politiet bustede dem på Christianshavn. Så hvorfor gøre det nu, når de ikke gjorde det den gang? 

Redigeret af @beautifulme

Skrevet
@beautifulme skrev, for 3 timer siden:

Der behøver ikke være nogen sammenhæng i mellem deres 2 efterspørgelser...

Det er også værd at nævne at de ikke indførte nogle af disse ting tilbage i 2019 (tror jeg det var) da politiet bustede dem på Christianshavn. Så hvorfor gøre det nu, når de ikke gjorde det den gang? 

Hvor har du set at de blev busted dengang og er du sikker på det var dem?

Det kan jo bare have taget tid for dem at finde frem til en løsning der minimerer risikoen for at blive taget.

Skrevet
Coulibaly skrev, for 33 minutter siden:

Hvor har du set at de blev busted dengang og er du sikker på det var dem?

Det kan jo bare have taget tid for dem at finde frem til en løsning der minimerer risikoen for at blive taget.

Altså det var i aviserne og det var deres piger. Derfra hvis man skal tro pigerne i forhold til hvorfor de indførte billed er for at undgå "crazy types" hvilket mere indikerer at der er bestemte personer de prøver at undgå end en ordensmagt. Plus du kan ikke ud fra et billede se hvad en person laver, det er generelt lettere med en social profil hvis folk nu engang spiller med på den sociale bølge. Men alt er spekulation, og alt jeg siger er at den nye foranstaltning tilfældigvis er dukket op efter corona politiet dukkede op... det er det eneste jeg siger :ph34r:

Skrevet
@beautifulme skrev, for 31 minutter siden:

Altså det var i aviserne og det var deres piger. Derfra hvis man skal tro pigerne i forhold til hvorfor de indførte billed er for at undgå "crazy types" hvilket mere indikerer at der er bestemte personer de prøver at undgå end en ordensmagt. Plus du kan ikke ud fra et billede se hvad en person laver, det er generelt lettere med en social profil hvis folk nu engang spiller med på den sociale bølge. Men alt er spekulation, og alt jeg siger er at den nye foranstaltning tilfældigvis er dukket op efter corona politiet dukkede op... det er det eneste jeg siger :ph34r:

Ja ok, nu tror jeg ikke nødvendigvis man skal tage deres ord for gode varer, når de ved at de gør noget ulovligt.

De beder om LinkedIn profil.

Skrevet
Coulibaly skrev, 1 time siden:

Ja ok, nu tror jeg ikke nødvendigvis man skal tage deres ord for gode varer, når de ved at de gør noget ulovligt.

Måske.

Stadig hvis de har været næsten 2 år om at finde den rigtige løsning, så giver det bare ikke mening at de i store dele af perioden har haft 3 faste adresser.

Det kan også bare være de har nok kunder i DK og ikke vil have særlig mange nye. Der mange gode gæt :D

Skrevet
@beautifulme skrev, for 15 timer siden:

Stadig hvis de har været næsten 2 år om at finde den rigtige løsning, 

Danmark var jo i lockdown siden marts sidste år - og det har formentlig heller ikke været nemt at få en rejsetilladelse til Danmark i 2020. Så hvor meget aktivitet var der reel tale om fra den gruppe af piger sidste år?

Og hvis det skulle skyldes implementering af corona-politiet, hvorfor er det lige præcis dem, som efterspørger billede id og andre info mm.? Burde det fænomen ikke være udbredt hos andre GP også? 

Som sagt så er min tidligere kommentar kun en hypotese, som jeg fandt plausibel :).

Redigeret af Ungasiat

Skrevet

Den smukke brasilianer kan ikke skrive på portugisisk på sin whatsapp. Det er nok en pimp man får fat i.

Skrevet

Der findes en fin anmeldelse af hende under anmeldelser. 

Skrevet
Jimbo skrev, den 20.8.2021 at 23:09:

Den smukke brasilianer kan ikke skrive på portugisisk på sin whatsapp. Det er nok en pimp man får fat i.

Det har du jo nok ret i. Men prøv russisk. Det skulle virke

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.