Hop til indhold

Hedehusene Thai Massage anno 2021

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været forbi en gang i mellem og mest haft gode oplevelser. Som regel tager jeg en time med happy ending, og det er konkurrencedygtige priser. Jeg kommer der for at koble af og nyde at blive masseret og blive forløst, uden at dræne tegnedrengen helt. 

Kun mit seneste besøg har været i fiasko-klassen med en fuldstændig fraværende massør hvor jeg måtte bede hende om at være blidere gentagende gange, og hun konstant glemte et bestemt sted jeg havde bedt hende undgå. Efter massage fik jeg en langdistance-hånder med den mindste indlevelse jeg har oplevet og der blev bare filet igennem til jeg bad hende stoppe fordi orgasmen var færdig og det blev ubehageligt for mini-shooter til sidst.

Mama selv giver en god massage og godt håndarbejde også, det er sjældent jeg har mødt de samme piger derude men der er også nogle måneder imellem mine besøg. Generelt er de lydhøre for ønsker, opmærksomme på mig og giver en god massage kombineret med lidt pirring undervejs. Stedet er ret diskret samt pænt og rent, og generelt et besøg værd. Kommunikation plejer også at køre gnidningsfrit.

Hedehusene Thai Massage

Skrevet

Hej

Jeg har også oplevet en strøm af forskelig piger og når mama er sur er der en træls stemning 

Mama gir god massage når hun er i humør men kan også være træls … pigerne er ofte ældre og lidt trætte (krop) 

Det er et sted jeg har opgivet …… den 50 kr gider jeg ikke spare ;) 

Skrevet

Jeg har nu aldrig oplevet træls stemning, men jeg tror fremadrettet vil jeg se massøren an og forlade biksen hvis hun virker "træt" for det var mit første indtryk. Jeg havde nok bare drukket af optimist-potten den dag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.