Hop til indhold
Lauersen

Opbinding som steg og andre kreative perversioner. Hvem bør jeg kontakte i KBH området?

Recommended Posts

Jeg står med et par uopfyldte fantasier indenfor BDSM, fetish, kink universet som jeg gerne vil have prøvet af. Hende jeg før har besøgt som sub er vist ikke aktiv længere, så jeg leder efter en Domina med en kreativ og humoristisk side og masser af empati. 

Jeg er interesseret især i at blive opbundet i "steg" positioner med æble i munden, penslet med olie, pyntet med grønt, krydret og måske få ingefær i røven og chili på pikken. Kunne også være sjovt at blive æltet med mel, kagerullet og pyntet med krymmel, glasur og lys. 

Derudover søger jeg (ikke nødvendigvis alt fra den samme) 

Ophængning med hovedet nedad som på mit profilbillede. 

Fysisk "ned med nakken" dominans med brydning eller anden hård kropskontakt. 

Toiletleg hvor jeg skal udvikles fra "papir" til at kunne benyttes som egentligt toilet (gult og brunt). 

Queen-sex hvor jeg som tjener skal behage dronningen som hun lyster. 

Henrettelsesrollespil hvor jeg skal dømmes til døden og (fake) henrettes f. eks i elektrisk stol, hængning eller noget. 

Gerne billeder af mig i ovenstående situationer til eget brug. 

Piske, crossdressing, fangehuller, pikbure, og lakdragter og findom siger mig ikke så meget, men jeg vil gerne have flyttet nogen grænser ellers. 

Hvis nogen kender den/de helt rigtige i KBH området at kontakte må de gerne melde ud her. Jeg modtager også gerne PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
bifyr71 skrev, den 18.8.2021 at 15:18:

Madame Helene eller Madsme Sascha er gode bud

Jeg tror Madame Sascha vil være et godt valg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Testeren2000 skrev, for 6 timer siden:

Lady Iris er også et bud? 

Lady Iris er super, men jeg ved ikke, hvor meget hun gør det i bondage.

Jeg ville kontakte hende og spørge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...