Hop til indhold
MZ123

AnnonceLight: Amatør tilbyder sex i Kbh og omegn

Recommended Posts

Det er vel ikke første gang du bliver brændt af .... og lad nu være med at lyde som

en lille dreng der lige har tabt sin isvaffel :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev brændt af på en elendig og useriøs måde og skriver derfor en sur anmeldelse. Mener du der er noget mærkeligt i det? Jeg går ud fra at forummet er til, for at vi brugere kan dele både positive og negative oplevelser.

I din optik går jeg imidlertid ud fra, at vi kun må beskrive gode oplevelser og at beskrivelsen af enhver dårlig eller useriøs behandling, skal råbes ned med et taktfast "tudefjæs!".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes lige at jeg vil bakke trådstartet op, jeg har selv være akkurat samme tur igennem..

Vi skriver lidt frem og tilbage og aftaler tid osv. hun skriver at hun vil skrive adressen / telefon nr. kl. 11 en time før vi aftaler at mødes og jeg hører intet tilbage på trods af jeg rykker for manglende svar.. dybt useriøst at lave en aftale for så at brænde en af.. Jeg havde på samme måde som trådstarter taget fri fra job og arrangeret tingene således at det passede.. :(

Fortæller historien et par dage efter til en af mine venner som er vild med etniske piger og det viser sig dælme at han prøvede precis det samme.. Hun havde aftalt tid med ham et par dage efter og afsluttende svar var det samme som ved mig af hun ville sende telefon nr og adresse forud for mødet, men IGEN bliver der ikke svaret og de efterfølgende mails bliver ignoreret... så hendes fremgangsmåde med at lave en aftale for så at ignorere den er altså ikke en enlig svale !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne bakke trådstarter op.

Lige meget, hvordan man vender og drejer det, kan jeg ikke se andet, end at trådstarter har fået en særdeles luset behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det mindste man kan gøre er da at skrive en undskyldning og f.eks bare skrive at man desværre har valgt ikke at mødes med vedkommende alligevel. Om man vælger at begrunde det yderligere er op til en selv og ens samvittighed, men hun kan nok ikke forklare hvorfor og vælger så den mest lusede løsning i form af total radiotavshed. Ikke engang her på Eroguide vil hun forklare hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...