Hop til indhold
pokerface2000

Fredericia/Vejle - Prostata massage

Recommended Posts

Der har tidligere været nævnt en thaimassør i dette område som var lidt kinky og med på massage af anus. Hvem var det der kunne nogle tricks ? Hvis hun ikke er her pt hvem vil i anbefale - hun må gerne være slank, pæn og store bryster ! Håber i kan hjælpe :x

Pokerface

Redigeret af pokerface2000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha--"Slank, pæn, og store bryster".  Hvad skal de stakkels små, lavbenede småfede tøser fra Isaan dog gøre - ingen synes at ville have LBFM?

(Under Vietnam krigen var der amerikanske baser i Isaan, omkring Surin og Korat hvis jeg husker rigtigt. Yankierne kalde Thaipigerne 

Little Brown Fucking Machines- forkortet LBFM.)

Nå, men held og lykke med din søgen, og lad os endelig vide resultatet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 7 minutter siden:

Haha--"Slank, pæn, og store bryster".  Hvad skal de stakkels små, lavbenede småfede tøser fra Isaan dog gøre - ingen synes at ville have LBFM?

(Under Vietnam krigen var der amerikanske baser i Isaan, omkring Surin og Korat hvis jeg husker rigtigt. Yankierne kalde Thaipigerne 

Little Brown Fucking Machines- forkortet LBFM.)

Nå, men held og lykke med din søgen, og lad os endelig vide resultatet :D

Tak for hjælpen - nu er jeg på rette vej:evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
pokerface2000 skrev, for 1 time siden:

Der har tidligere været nævnt en thaimassør i dette område som var lidt kinky og med på massage af anus. Hvem var det der kunne nogle tricks ? Hvis hun ikke er her pt hvem vil i anbefale - hun må gerne være slank, pæn og store bryster ! Håber i kan hjælpe :x

Pokerface

Det må være Beer/Nut/Nok du mener. 
Uden at have besøgt Ten i Vejl mener jeg at have læst hun er med på gensidige nummelege

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
pokerface2000 skrev, 1 time siden:

Hende (dem) finder jeg ikke - har du link eller er vedkommende stoppet ? Ten gad jeg godt prøve men der bliver skrevet at hun er vildt ustabil ?

Beer er i Thailand og det ser ikke umiddelbart ud til hun er på vej til DK. 
Ja jeg læser også at Ten er ustabil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...