AntonH 168 Skrevet 18. August, 2021 Hvad er forskellen på COF og CIF? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 18. August, 2021 AntonH skrev, for 4 minutter siden: Hvad er forskellen på COF og CIF? Hvad tænker du selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 18. August, 2021 Frodige Ida skrev, for 3 minutter siden: Hvad tænker du selv? Øh jeg kender heller ikke forskellen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 173 Skrevet 18. August, 2021 Ved CIF kommer du i ansigtet. Ved COF kommer du på ansigtet. En vigtig forskel for mange.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. August, 2021 spritsaillateen skrev, for 1 minut siden: Ved CIF kommer du i ansigtet. Ved COF kommer du på ansigtet. En vigtig forskel for mange.. Det fatter jeg ikke. "I" eller "på" så er det vel sperm på ansigtshuden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 173 Skrevet 18. August, 2021 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Det fatter jeg ikke. "I" eller "på" så er det vel sperm på ansigtshuden. Principielt set. Men hvis du tænder på at komme en kvinde i ansigtet, kan det være nedslående at få at vide at du kun må komme 'på' det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 18. August, 2021 (edited) Haha, det er præcis det samme. CIM bruges om cum in mouth - det "i" er så ved et tilfælde røget over til CIF. COF - cum on face og CIM - cum in mouth Redigeret 18. August, 2021 af Coulibaly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 18. August, 2021 Coulibaly skrev, for 8 minutter siden: Haha, det er præcis det samme. CIM bruges om cum in mouth - det "i" er så ved et tilfælde røget over til CIF. COF - cum on face og CIM - cum in mouth Præcis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 374 Skrevet 18. August, 2021 spritsaillateen skrev, for 13 minutter siden: Principielt set. Men hvis du tænder på at komme en kvinde i ansigtet, kan det være nedslående at få at vide at du kun må komme 'på' det... Er vi ikke ovre i den spirituelle afdeling , der involverer astrologi og stjernetydning, hvor man skal være indviet for at kunne se forskellen (i stjernerne) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spritsaillateen 173 Skrevet 18. August, 2021 Goldfinger skrev, for 30 minutter siden: Er vi ikke ovre i den spirituelle afdeling , der involverer astrologi og stjernetydning, hvor man skal være indviet for at kunne se forskellen (i stjernerne) Absolut - kombineret med noget østeuropæisk google translate 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 18. August, 2021 spritsaillateen skrev, for 56 minutter siden: Ved CIF kommer du i ansigtet. Ved COF kommer du på ansigtet. En vigtig forskel for mange.. Derfor ved jeg det ikke Ingen af delene er muligt hos mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 18. August, 2021 Danskeblondeemma skrev, for 23 minutter siden: Derfor ved jeg det ikke Ingen af delene er muligt hos mig Men CIC er vel? /North 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 18. August, 2021 North skrev, for 1 time siden: Men CIC er vel? /North Oh yes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AntonH 168 Skrevet 20. August, 2021 Frodige Ida skrev, den 18.8.2021 at 14:05: Hvad tænker du selv? Jeg tænker som Coulibaby: Coulibaly skrev, den 18.8.2021 at 14:23: Haha, det er præcis det samme. CIM bruges om cum in mouth - det "i" er så ved et tilfælde røget over til CIF. COF - cum on face og CIM - cum in mouth - men jeg skulle lige være sikker på, jeg ikke var galt på den. Og når jeg ser, hvad Spritsaillateen skriver, så kommer jeg virkelig i tvivl. spritsaillateen skrev, den 18.8.2021 at 14:13: Ved CIF kommer du i ansigtet. Ved COF kommer du på ansigtet. En vigtig forskel for mange.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 20. August, 2021 Danskeblondeemma skrev, den 18.8.2021 at 17:27: Oh yes Ok, det er muligt at bolle uden kondom hos dig og "cum in cunt"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 20. August, 2021 Coulibaly skrev, for 9 minutter siden: Ok, det er muligt at bolle uden kondom hos dig og "cum in cunt"? Mon ikke det skulle forstås som "Cim in condom" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 20. August, 2021 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Mon ikke det skulle forstås som "Cim in condom" Hehe, jo. En smiley havde sikkert også tydeliggjort at det var banter fra min side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 20. August, 2021 Coulibaly skrev, for 2 timer siden: Ok, det er muligt at bolle uden kondom hos dig og "cum in cunt"? Hvad tror du selv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 20. August, 2021 Danskeblondeemma skrev, 1 time siden: Hvad tror du selv? På Gud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg