Hop til indhold

Skønne Lille Blondine i Holsted.

Featured Replies

Skrevet

Den 17 August aflagde jeg Lille Blondine et besøg i Holsted, og hvilken positiv overraskelse. Hun er et meget venligt og ligefrem menneske med humoristisk sans og er desuden nem og let forståelig at snakke med. For mig er hun i besiddelse af den perfekte krop. Hendes hud er silkeblød og fast ikke en fold nogen steder og så har hun tilpas brede hofter og pæne naturlige fødder samt de dejligste medium size bryster det hele i lysebrun farve. Hmmm ja og forneden den dejligste fyldige trekant.   Vi var hele vejen rundt , facesitting, 69, doggy, missionær og blow uden kondom som jeg dog betalte ekstra 200 for , de var godt givet ud. 1000 kroner for en halv time incl. Blow uden er virkeligt ok. Hende vil jeg meget gerne besøge igen , bare for at nyder den silkebløde glatte teen krop. Pas godt på hende derude!

Skrevet
cassanova skrev, for 31 minutter siden:

Den 17 August aflagde jeg Lille Blondine et besøg i Holsted, og hvilken positiv overraskelse. Hun er et meget venligt og ligefrem menneske med humoristisk sans og er desuden nem og let forståelig at snakke med. For mig er hun i besiddelse af den perfekte krop. Hendes hud er silkeblød og fast ikke en fold nogen steder og så har hun tilpas brede hofter og pæne naturlige fødder samt de dejligste medium size bryster det hele i lysebrun farve. Hmmm ja og forneden den dejligste fyldige trekant.   Vi var hele vejen rundt , facesitting, 69, doggy, missionær og blow uden kondom som jeg dog betalte ekstra 200 for , de var godt givet ud. 1000 kroner for en halv time incl. Blow uden er virkeligt ok. Hende vil jeg meget gerne besøge igen , bare for at nyder den silkebløde glatte teen krop. Pas godt på hende derude!

Havde fornøjelsen af at møde hende sidste uge. Kommer helt sikkert igen hos hende 

Skrevet
Vestjyde 45 skrev, 1 time siden:

Åh ja.. Hende har jeg besøgt da hun var i Vejle :) 

Skrevet
  • Author
John41 skrev, for 13 timer siden:

Er det denne pige i omtaler?  https://annoncelight.dk/showad/321161

John41 skrev, for 11 timer siden:

Åh ja.. Hende har jeg besøgt da hun var i Vejle :) 

Nej det er ikke hende. Det er formentligt hendes afløser. 

Skrevet
cassanova skrev, for 15 timer siden:

Nej det er ikke hende. Det er formentligt hendes afløser. 

...eller en copycat.

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der har kendskab til denne hende her og ikke lille blond

Amira.luna

https://annoncelight.dk/showad/321161

Skrevet

Hvad tænker du ?. Har ikke besøgt hende. Men har da kendskab til hende.

Da jeg har besøgt hendes veninde rigtig mange gang, har der igennem mødt hende.

Billederne ligner meget godt hende, hun virker også til at være sød.

Men hvordan hun er ved jeg ikke. Nej det er ikke lille blondine.

Skrevet

Hende har jeg besøgt i Holstebro.  Hun er bare dejlig!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.