Hop til indhold

Recommended Posts

Det er hende, man skriver med, men med google translate på, tænker jeg. Hun taler sådan set fint engelsk, hvis man bare tager det med ro. Hun havde sidste dag i går, men jeg skriver alligevel, da hun fortalte, at hun vender tilbage i September. Af samme grund skriver jeg ikke noget om stedet. Og jeg kan heller ikke linke, da annoncen er taget ned.

Det er hende på billederne, hun ret høj - endnu mere med det høje hæle, hvilket jeg godt kan lide. Især da hun er åleslank med kurver og lange ben. Meget flot, synes jeg. 

Jeg havde booket en time med COF. Vi gik næsten over tid, da jeg slikkede hende ret længe. Det kunne hun nemlig ret godt lide, og det motiverede lissom til at forsætte. Det efterlod også en kæmpe plet på lagenet, så hendes passion er ingen tvivl om. Yderst god service med lidenskabelige kys og superfransk inkluderet.

Jeg måtte gå 1km til og fra i silende regn pga. at jeg parkerede dumt, men det var dét værd.

September er der ikke længe til og der er gentagelsesfare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Mr_Facial_007 skrev, for 32 minutter siden:

Vi gik næsten over tid

Så hun holdt tidsplanen........

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun havde et blim på sin telefon, da tiden var gået, det lagde jeg mærke til, men hun rushede mig ikke af den grund. Hun var faktisk meget venlig i det hele taget. Men på den anden side respekterer jeg, at det er et erhverv for hende, og hendes tid koster. Sådan er det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Detbette skrev, for 33 minutter siden:

Link? :)

Det står i anmeldelsen hun allerede havde sidste dag, så et link ville nok være dødt.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan som service lige informere om, at hun er tilbage som Jessica Fernanda. Det andet navn var vist et, hendes "agent" (hendes ord) havde opfundet, men nu kører hun selv sin forretning, siger hun.

Jeg var forbi igen i går, fredag, og det var som forventet en god oplevelse. Hun er dejlig horny og har god humor på trods af, at hun stadig lærer engelsk. Hun stillede en masse spørgsmål om DK - hun har vist planer om at slå sig ned mere eller mindre permanent, hvilket jeg kun kan bifalde. Tænk at have fast brasiliansk på menuen :rolleyes:

Stedet var pladask midt i KBH K, men hun flytter videre til et nyt sted i næste uge. Hun søger i øvrigt efter en lejlighed.

Hendes annonce er nævner det ikke, men øko blow var inkluderet. Og hun kysser lidenskabeligt, ikke noget tante kys her.

Man kan finde hende på insta med nogle af de samme billeder, som i annoncen, men det er alt sammen hende, kan jeg garantere. Meget smuk kvinde. Giv hende en chance, hun skulle jo gerne blive glad for Danmark :)

Redigeret af Mr_Facial_007

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun ser da total lækker ud - hvordan er hendes bryster @Mr_Facial_007 ? Ser lidt hårde ud? Mærkeligt der ikke er mere hype om hende, måske der bare bliver holdt kortene tæt på kroppen - hvad med hendes blow - fast, dybt, varieret, øjnkontakt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zweimal

Hun kunne godt ligne lidt en ombygger på fotos, men en usædvanlig smuk en❤️
Hvis de er nogen der kan afkræfte det, så er jeg afsted snart. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 22 timer siden:

hun ser da total lækker ud - hvordan er hendes bryster @Mr_Facial_007 ? Ser lidt hårde ud? Mærkeligt der ikke er mere hype om hende, måske der bare bliver holdt kortene tæt på kroppen - hvad med hendes blow - fast, dybt, varieret, øjnkontakt?

Brysterne er som sådan nogle er, ikke ligeså bløde som de hjemmegroede, men hun er sluppet godt fra det, og hun kan godt lide, når man rører ved dem. Blowet er i toppen ifht hvad jeg har prøvet. Variererede mellem dybt og fast og blødt. Mht. øjenkontakt siger jeg bare at hun er en fræk lille brasilianer ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest durchgefickt

Tak for en god anmeldelse og opfølgning!

Tager hun en facial uden restriktioner (holde sig for øjnene eller andre mærkelige påfund)? Antager ud fra dit navn at du har haft det på agendaen under dit besøg?

:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
durchgefickt skrev, for 11 timer siden:

Tak for en god anmeldelse og opfølgning!

Tager hun en facial uden restriktioner (holde sig for øjnene eller andre mærkelige påfund)? Antager ud fra dit navn at du har haft det på agendaen under dit besøg?

:-)

Hun tog den uden restriktioner første gang, jeg var der. Anden gang havde hun fået lavet eet eller andet på brynene, så hun ville gerne holde det til nedre hemisfære. Og hun vil helst ikke have det i håret. Så svaret er vel, at der er ikke helt frit spil. Men for 200 tænkte jeg skidt med det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...