Hop til indhold
BobbyOlsen

Aroma thai vibycenteret grøn massage

Recommended Posts

Jeg vågnede op i går med ondt i skulderen, og det fortsatte i dag, så jeg tænkte at det skulle der gøres noget ved. Jeg har været forbi Aroma Thai i vibycenteret før, og det har været god massage hver gang. Jeg kunne få tid stort set med det samme i dag, så ingen problemer der. Bestilte en times oliemassage til 380 kr.

Massagen var rigtig god, og jeg må sige det nok er den bedste grønne massage jeg har fået. Det var både afslappende og med tryk de rigtige steder. De bruger også en varmepude, som bliver flyttet rundt på kroppen undervejs, og når man ligger på ryggen, så kommer den ind under nakken.

De har det dog med at lade døren stå lidt åben engang imellem, og det gav en lidt sjov oplevelse. Mens jeg lå på maven og massagen af det ene ben var igang, kom en anden massør ind og vekslede et par ord med min massør på thai. Jeg tænkte der nok var lidt praktisk info inden næste kunde. Herefter gik massagen videre til næste ben, og det var en helt anderledes stil. Og denne gang var der også massage af foden. Det var god massage, så jeg tænkte ikke videre over det.

Da jeg så bliver bedt om at vende mig om kan jeg se det er en ny massør der er i gang. Jeg havde på ingen måde opdaget at de havde byttet plads :)
Den nye massør kunne fortælle at de havde travlt, så det var derfor.

Alt i alt en rigtig god massage til pengene.

Man beholder i øvrigt underbukserne på og der er ikke noget der er i nærheden af optræk til andet end massage. Det betyder også at jeg lige nu sidder og får lyst til mere, og må derfor lige overveje om budgettet holder til en tur et andet sted hen i dag...

https://www.aromaterapi-thaimassage.dk/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg har været der flere gange, og kan genkende dit skriv, jeg besøger stedet ca. hver anden måned, og kan tilføje til dit skriv, at når man bliver

vendt om, så får man et klæde for ansigtet, der skal jo helst ikke være øjenkontakt, desværre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engang for længe siden været der og fået en god massage - og kun massage, som jeg var indstillet på, så jeg havde selvfølgelig beholdt underhylerne på.

Lidt inde i massagen tog massøsen så mine underhylere af. Hold da kaje, hvor blev jeg overrasket - og forvirret. Hun var en utrolig flot pige, så resten af tiden måtte jeg tælle baglæns fra 1000 for ikke at blive for begejstret. Efter den dejlige massage, kunne man se, at jeg var tyk bag ørerne:D

Jeg har ikke været der siden - det var simpelthen tortur, men på den gode måde og så alligevel ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, den 18.8.2021 at 13:47:

Jeg har engang for længe siden været der og fået en god massage - og kun massage, som jeg var indstillet på, så jeg havde selvfølgelig beholdt underhylerne på.

Lidt inde i massagen tog massøsen så mine underhylere af. Hold da kaje, hvor blev jeg overrasket - og forvirret. Hun var en utrolig flot pige, så resten af tiden måtte jeg tælle baglæns fra 1000 for ikke at blive for begejstret. Efter den dejlige massage, kunne man se, at jeg var tyk bag ørerne:D

Jeg har ikke været der siden - det var simpelthen tortur, men på den gode måde og så alligevel ikke.

Tog hun dem af? Og gjorde ikke yderligere så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, den 18.8.2021 at 13:47:

Lidt inde i massagen tog massøsen så mine underhylere af. Hold da kaje, hvor blev jeg overrasket - og forvirret. Hun var en utrolig flot pige, så resten af tiden måtte jeg tælle baglæns fra 1000 for ikke at blive for begejstret. Efter den dejlige massage, kunne man se, at jeg var tyk bag ørerne:D

Sikke dog en kvinde. Gud ved hvad der var sket hvis du også havde forsøgt at pille trusserne af hende? Så havde du måske også fået ordnet det med ørerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 3 timer siden:

Sikke dog en kvinde. Gud ved hvad der var sket hvis du også havde forsøgt at pille trusserne af hende? Så havde du måske også fået ordnet det med ørerne.

Så tror jeg, at jeg havde fået ørerne i maskinen i stedet.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 56 minutter siden:

Så tror jeg, at jeg havde fået ørerne i maskinen i stedet.:D

Nogle mennesker tænder jo også på at blive rykket lidt i ørerne.

Du må jo have imponeret hende, måske potentiale for en giftelysten thaikvinde. Måske for at give dig en grund til at komme igen, man håber jo altid på at næste gang......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...