Hop til indhold
Jambajamba

Status på massagesteder i Odense

Recommended Posts

Så fik jeg enlig tid til og køre ud og kigge på de forskellige massage steder,

Startede med og køre forbi Royal thai massage http://royalthaimassage.vpweb.dk/ da klokken var 16.00 men der kom en mand og sagde der var lukket , selvom de havde åbner til kl 17.00 så det var øv!

Bagefter kørte jeg ud til houseofpleasure på Odensevej 144 http://massage.side6.dk/hotblondine . Blev modtaget af en pige på omkring de 30, blond og rigtig flot krop. Stedet er pænt og renligt . Det er ikke hende på billederne, men det ligner rigtig meget, desværre tilbød hun ikke græsk. Så jeg smuttede igen, trods hun var mega lækker. Stedet og pigen i alt 8, trods hun ikke virkede ret interreseret i kunden.

Turen gik nu til ærensprisvej 24 ved nogle polskepiger http://massage.side6.dk/polskepiger

Modtaget af en ung flot mørkhåret pige med god krop, hun ville have 1200 for græsk til hende eller mig hvilket enlig var god pris for 30 min. Men havde ikke mere med end 1000 og hendes "boss" har sagt til dem de ikke måtte forhandle, så jeg kørte igen videre, stedet og pigen i alt en 7

Jeg smuttede videre på min tur og endte ved skibhuspigerne, der stod Anne på vagtplanen uden billeder, men det sku lige prøves http://www.skibhuspigerne.dk/Anne.htm

Der blev jeg hurtigt skuffet, en dame på vej mod de 40 og vejede hvert fald 20 kilo for meget! Ad bad nej Tak siger jeg bare, så gik igen, igen , stedet får 7 men pigen kan næsten ikke engang få 2

Så det hele ender med jeg ikke fik købt noget nogle steder da det ikke var min standard eller ønsker, håber nogle kan bruge det til noget når de skal besøge en af stederne

Hilsen jamba

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Det du får mest ud af, er de gæstevisitter der kommer på Olaf Ryesgade 6.

Det er der hvor jeg har, mens jeg boede i Odense, haft de bedste oplevelser, hvor jeg bl.a. har haft fornøjelsen af Trine Tease, among others..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jambajamba jeg er meget meget enig i din betragtning ang. massagesteder i Odense.

Odense er sunket så dybt, - også hvad angår massage klinikker. Det er som om byens udvikling, har trukket klinikkerne med ned i faldet.

Jeg mindes mindst 5 klinikker, med top danske piger som er lukket nu. Hvorfor de er lukket, er lidt mystisk, især med alle de udenlandske klinikker, som er dukket op tilgengæld.

Hvordan de udenlandske klinikker kan køre "lovligt"/ være i fred for myndigheder, er vi flere gamle hardcore kunder som undre os over. - Også med deres massive tilstedeværelse i Østergade, med deres gade ludere.

Klinikken i Olaf Ryes Gade er nok den eneste der er tilbage af gamle klinikker. Jeg syntes bare personligt at udbuddet kan svinge meget der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jambajamba jeg er meget meget enig i din betragtning ang. massagesteder i Odense.

Odense er sunket så dybt, - også hvad angår massage klinikker. Det er som om byens udvikling, har trukket klinikkerne med ned i faldet.

Jeg mindes mindst 5 klinikker, med top danske piger som er lukket nu. Hvorfor de er lukket, er lidt mystisk, især med alle de udenlandske klinikker, som er dukket op tilgengæld.

Hvordan de udenlandske klinikker kan køre "lovligt"/ være i fred for myndigheder, er vi flere gamle hardcore kunder som undre os over. - Også med deres massive tilstedeværelse i Østergade, med deres gade ludere.

Klinikken i Olaf Ryes Gade er nok den eneste der er tilbage af gamle klinikker. Jeg syntes bare personligt at udbuddet kan svinge meget der.

Det er fordi den s...af en skattemand, hvis navn jeg må kan nævne her, jagter os som vilde dyr, dog undtagen de steder han selv får sin klamme pik revet af!!! De udenlandske er i fred fordi de er alene og ikke betaler leje hedder det sig i hvert fald. Jeg er i olauf ryges gade og alt køre efter bogen der, så derfor de kan blive, men tro mig de kommer jævnligt på deres voldelige besøg og tjekker det hele ud.. Han kan ikke få den op og stå uden at jage rundt i Odense...men der kommer snart et nyt sted har jeg hørt, så der er håb for os alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er fordi den s...af en skattemand, hvis navn jeg ikke må nævne her, jagter os som vilde dyr, dog undtagen de steder han selv får sin klamme pik revet af!!! De udenlandske er i fred fordi de er alene og ikke betaler leje hedder det sig i hvert fald. Jeg er i olauf ryges gade og alt køre efter bogen der, så derfor de kan blive, men tro mig de kommer jævnligt på deres voldelige besøg og tjekker det hele ud.. Han kan ikke få den op og stå uden at jage rundt i Odense...men der kommer snart et nyt sted har jeg hørt, så der er håb for os alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Line jeg kunne godt komme med et kvalificeret godt på hvem "han" er :-) meeeen jeg lader være...

jaaa mon ikke alle kender det dyr ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nogle måneder siden F........ stoppede med at arbejde for Skat i Odense. Istedet er stillingen blevet besat at en noget yngre fyr, som dog stadig følges med den samme medarbejder fra kommunen. Den nye skattemand er ganske flink og jeg tror ikke han vil blive omtalt nær så negativt som F...... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er nogle måneder siden F........ stoppede med at arbejde for Skat i Odense. Istedet er stillingen blevet besat at en noget yngre fyr, som dog stadig følges med den samme medarbejder fra kommunen. Den nye skattemand er ganske flink og jeg tror ikke han vil blive omtalt nær så negativt som F...... :)

det lyder da positivt...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min kommetar kom ikke med, men se herunder ;)

Det er fordi den s...af en skattemand, hvis navn jeg må kan nævne her, jagter os som vilde dyr, dog undtagen de steder han selv får sin klamme pik revet af!!! De udenlandske er i fred fordi de er alene og ikke betaler leje hedder det sig i hvert fald. Jeg er i olauf ryges gade og alt køre efter bogen der, så derfor de kan blive, men tro mig de kommer jævnligt på deres voldelige besøg og tjekker det hele ud.. Han kan ikke få den op og stå uden at jage rundt i Odense...men der kommer snart et nyt sted har jeg hørt, så der er håb for os alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fordi den s...af en skattemand, hvis navn jeg må kan nævne her, jagter os som vilde dyr, dog undtagen de steder han selv får sin klamme pik revet af!!! De udenlandske er i fred fordi de er alene og ikke betaler leje hedder det sig i hvert fald. Jeg er i olauf ryges gade og alt køre efter bogen der, så derfor de kan blive, men tro mig de kommer jævnligt på deres voldelige besøg og tjekker det hele ud.. Han kan ikke få den op og stå uden at jage rundt i Odense...men der kommer snart et nyt sted har jeg hørt, så der er håb for os alle :)

Hvis der er en klam idiot fra Skat som driver embedsmisbrug, så meld ham. - Eller gå til pressen.

Din udtagelse undre mig ikke. I Odense er der pampere som hænger langt op i røven på byens spidser. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis der er en klam idiot fra Skat som driver embedsmisbrug, så meld ham. - Eller gå til pressen.

Din udtagelse undre mig ikke. I Odense er der pampere som hænger langt op i røven på byens spidser. :lol:

Tror mig jeg har kørt hele vejen både med Susanne fra SIO som hjælp osv men intet hjælper, de undersøger jo sig selv, så at tro/ håbe på man kan kæmpe mod systemet er naivt i det tilfælde her er det helt forskruet... Godt han er pillet af sin post...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...