Hop til indhold

Tinamilf46

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen

for et stykke tid siden besøgte jeg Tinamilf46, og det var egentlig en skide god oplevelse jeg fik der, hun var så nede på jorden og fantastisk god at snakke med

jeg er nu på jagten efter at mødes med hende igen, men synes ikke jeg har set noget fra hende længe

er der nogle der ved om hun er stoppet, eller om hun bare holder en velfortjent sommerferie

Skrevet

Alt info udover billeder er pt. inaktiveret på hendes annonce, så hun holder måske ferie og vender retur på et senere tidspunkt https://annoncelight.dk/profile/Tinamilf46

Skrevet

Jeg har bemærket at hun kommer i perioder. Så er hun på en uge eller 2 og så forsvinder hun i en måned eller 2 og så kommer hun tilbage igen i et par dage eller uger. Egentlig meget fin måde at gøre det på. 

Jeg gad rigtig godt opleve hende, men desværre har det hele passet rigtig skidt og den ene gang jeg havde mulighed, det var hun booket det meste af dagen. 

Alt godt kommer til den som venter, eller sådan noget i den dur... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.