Hop til indhold
Hans45

Denne pige

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/255898

Jeg har besøgt denne kvinde nogle gange alt efter lokalitet. 

Efter min mening er hun bestemt et besøg værd, tid er ikke et problem det giver hun sig til kunderne og ser ikke på klokken fornemmer jeg. 

Jeg var en helt ny person som var desperat efter at prøve en glædes pige da jeg mødte hende første gang, det fornemmede hun hurtigt og tog mig i sine kyndige hænder, hun er dygtig og professionel med et glimt i øjet, dog taler hun kun Engelsk og Spansk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har simpelthen fuld plade.

1. Forkert under-forum
  2. Overskriften er dårlig, og nævner ikke pigens navn eller lokation
  3. Linket er ikke lavet, så det kan klikkes på
  4. Spritny bruger, der vækker mistanke om skjult markedsføring

Jeg tror det eneste du mangler at gøre forkert, er at poste på den forkerte hjemmeside. Hvis du lige hopper ind på heste-nettet og smider din anmeldelse op, så får du sgu en præmie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 minutter siden:

@JPSartre

Vi tak lige,punkt 5 med:

Du har selv haft 4 indlæg på 1/2 år 

Ellers enig med dig.

www..https://annoncelight.dk/showad/255898

Det har du fuldstændigt ret i! Men det er vel bedre end ingenting. Desuden er det ikke min autencitet det er relevant at stille spørgsmålstegn ved her, da det ikke er mig der bidrager med anmeldelsen.

Jeg kan se at du bøvler med linket. Tillad mig at hjælpe dig:

https://annoncelight.dk/showad/255898

Redigeret af JPSartre
Stavefejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JPSartre skrev, den 17.8.2021 at 22:14:

Du har simpelthen fuld plade.

1. Forkert under-forum
  2. Overskriften er dårlig, og nævner ikke pigens navn eller lokation
  3. Linket er ikke lavet, så det kan klikkes på
  4. Spritny bruger, der vækker mistanke om skjult markedsføring

Jeg tror det eneste du mangler at gøre forkert, er at poste på den forkerte hjemmeside. Hvis du lige hopper ind på heste-nettet og smider din anmeldelse op, så får du sgu en præmie.

Ja jeg er ny bruger, der er ingen skjult markedsføring i det. 

At jeg ikke sidder og laver anmeldelser dagligt gør vel ikke at du behøver at være modbydelig, fejl sker og det er menneskeligt. 

Heste-nettet det kan da godt være det er der du finder inspiration men det er ikke et sted jeg færdes. 

Det kan godt være jeg har fuld plade men du er simpelhent et svin og røv modbydelig, at læse det du skriver er som at se en ophøje sit eget mindreværd god weekend. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit indlæg @JPSartre

Du har formentlig ret i dine overvejelser. Det ligner, at der er brugt Google translate til indlæg fra hans45. 

Håber du vil komme med flere indlæg i fremtiden, det er det vores forum har brug for. I særdeleshed anmeldelser, hvis du har besøg som du kan rapportere om. 

Desværre er forumet blevet fyldt med falske anmeldelser og små skænderier. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...