Hans45 1 Skrevet 17. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/255898 Jeg har besøgt denne kvinde nogle gange alt efter lokalitet. Efter min mening er hun bestemt et besøg værd, tid er ikke et problem det giver hun sig til kunderne og ser ikke på klokken fornemmer jeg. Jeg var en helt ny person som var desperat efter at prøve en glædes pige da jeg mødte hende første gang, det fornemmede hun hurtigt og tog mig i sine kyndige hænder, hun er dygtig og professionel med et glimt i øjet, dog taler hun kun Engelsk og Spansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JPSartre 29 Skrevet 17. August, 2021 Du har simpelthen fuld plade. Forkert under-forum Overskriften er dårlig, og nævner ikke pigens navn eller lokation Linket er ikke lavet, så det kan klikkes på Spritny bruger, der vækker mistanke om skjult markedsføring Jeg tror det eneste du mangler at gøre forkert, er at poste på den forkerte hjemmeside. Hvis du lige hopper ind på heste-nettet og smider din anmeldelse op, så får du sgu en præmie. 13 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 17. August, 2021 (edited) @JPSartre Vi tak lige punkt 5 med: Du har selv haft 4 indlæg på 1/2 år. Så små slag den gode herre. Ellers enig med dig. Redigeret 17. August, 2021 af Krølle Bølle Jr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JPSartre 29 Skrevet 17. August, 2021 (edited) Krølle Bølle Jr. skrev, for 3 minutter siden: @JPSartre Vi tak lige,punkt 5 med: Du har selv haft 4 indlæg på 1/2 år Ellers enig med dig. www..https://annoncelight.dk/showad/255898 Det har du fuldstændigt ret i! Men det er vel bedre end ingenting. Desuden er det ikke min autencitet det er relevant at stille spørgsmålstegn ved her, da det ikke er mig der bidrager med anmeldelsen. Jeg kan se at du bøvler med linket. Tillad mig at hjælpe dig: https://annoncelight.dk/showad/255898 Redigeret 17. August, 2021 af JPSartre Stavefejl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 17. August, 2021 Godt set . Men er slettet i endelig udgave. Se venligst ovenstående redigeret udgave. Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans45 1 Skrevet 21. August, 2021 JPSartre skrev, den 17.8.2021 at 22:14: Du har simpelthen fuld plade. Forkert under-forum Overskriften er dårlig, og nævner ikke pigens navn eller lokation Linket er ikke lavet, så det kan klikkes på Spritny bruger, der vækker mistanke om skjult markedsføring Jeg tror det eneste du mangler at gøre forkert, er at poste på den forkerte hjemmeside. Hvis du lige hopper ind på heste-nettet og smider din anmeldelse op, så får du sgu en præmie. Ja jeg er ny bruger, der er ingen skjult markedsføring i det. At jeg ikke sidder og laver anmeldelser dagligt gør vel ikke at du behøver at være modbydelig, fejl sker og det er menneskeligt. Heste-nettet det kan da godt være det er der du finder inspiration men det er ikke et sted jeg færdes. Det kan godt være jeg har fuld plade men du er simpelhent et svin og røv modbydelig, at læse det du skriver er som at se en ophøje sit eget mindreværd god weekend. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 22. August, 2021 Tak for dit indlæg @JPSartre Du har formentlig ret i dine overvejelser. Det ligner, at der er brugt Google translate til indlæg fra hans45. Håber du vil komme med flere indlæg i fremtiden, det er det vores forum har brug for. I særdeleshed anmeldelser, hvis du har besøg som du kan rapportere om. Desværre er forumet blevet fyldt med falske anmeldelser og små skænderier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg