Hop til indhold
Manica

SUZANA Foulumpigerne Hobro landevej 34, Foulum 8830 Tjele.

Recommended Posts

Onsdag 31/7 - 2013

http://massage.side6.dk/4767

Foulumpigerne

Hobro landevej 34, Foulum

8830 Tjele.

Suzana 22 år Hot spansk blondine. OG JEG MENER VIRKELIG _HOT_ :geek:

Ca. 160 cm og 45 kg , samt lille velduftende stram honningmis som er klar til leg. De smukkeste faste silikone ungpige bryster, jeg har leget med, de er SÅ perfekte, og Suzana elsker når man leger med dem. Vi må ikke glemme det bedste, absolut den smukkeste og mest forførende

Lille pariser popo, som modtager græsk :P . Det er den mest faste røv jeg har set, hård som en sten!

Alt er simpelthen PERFEKT, flad mave, smukke ben, halv-langt hår, det smukkeste

søde ungpige ansigt jeg har set. Fra det øjeblik jeg så hende, vidste jeg, at det var klart den mest forførende og smukke pige jeg har set.

Nå lad os komme i gang.

Sad og så lidt på nettet, havde bestemt mig for blond til frokost i dag.

Pludselig så jeg en super skønhed, og jeg blev tændt, læste hurtig annoncen. Der står at hun

får ægte orgasmer. Og det ville jeg have bevist.

Jeg sprang i bad og 45 minutter senere drog jeg liderlig og håbefuld afsted. På turen

tænkte jeg, at hvis det ikke er hende på de billeder, ville jeg få mit livs skuffelse.

Men min bror beroligende mig, sagde at hvis det ikke er i orden, kører jeg dig bare et andet sted hen. Ja skulle alt gå galt, ta'r jeg dig ud til Tilde i Bording, så er jeg sikker på at det ikke er mere pylren med dig :twisted:

Endelig var vi ved huset, det var noget gammelt lort, men når bare ENDEN er god er alting godt... :mrgreen:

Døren så da robust ud, jeg tog mig sammen ringede på døren. der gik lidt og døren åbnede sig. var vildt spændt . En guddommelig blond pige på ca 22 dukkede frem.

Om hun levede op til mine forventninger? Ja for pokker, de blev overgået mange mange gange.

Hun viste mig ind, gav mig et stykke papir med hvad hun tilbød. Så spurgte hun om jeg ville have noget at drikke, "du ligner en det godt kunne trænge til noget....." JA HUN SKULLE

BARE VIDE... MIN PIK VAR VED AT BLIVE MAST I MINE NU ALT FOR STRAMME BUKSER, UHADA EN STEG...

Jeg takkede pænt ja, en øl ville være dejligt. Jeg slugte den meget hurtigt, og så fandt hun en

mere. Hun satte sig sødt på mit skød, vi skålede og jeg følte at livet var vidunderligt.

Hun er fra Spanien, men taler rimeligt engelsk og lidt dansk.

Så spurgte hun om jeg fandt noget jeg kunne lide, JA MON IKKE!!!. Tog 1 time med dansk, fransk, og græsk. Gav 2500 kr.

SÅ nu kunne jeg ikke vente længere, tog hende i mine arme, og bar hende til sengen, tog hendes lingeri af, og hold da op, hun er smuk. Spurgte om jeg kunne lide hendes bryster... JA JEG ELSKER DEM, de har en perfekt størrelse, faste og strutter på en god måde.

Hun blev meget glad, er meget stolt af dem, og af god grund. SAGDE "tak", rødmede lidt, "du er sød", gav et kram og kyssede mig kælende på halsen, "du dufter dejligt", og nu var det mig der rødmede.

For mig har bryster aldrig været blandt det vigtigste ved en pige. Men disse bryster er magiske. Jeg kyssede og krammede dem.... men nu er det fissens tur, så lille og smuk, glatbarberet med en lille stribe, aldrig havde jeg set så fristende velduftende stram honningmis, som bare tigger om at blive slikket, jeg slikkede som en vild MANIAC! Følte jeg var besat. Efter et minut var hun meget våd og hun stønnede vildt og inderligt. Så tog jeg hende i missionær stilling, aldrig har jeg mærket så stram og våd mis.

To-tre stillinger senere var der tid til doggystyle. Og sikke et smukt syn - så perfekt røv

har jeg end ikke set på film.

Så startede jeg forsigtigt med græsk, hun kunne lide det lige så meget som mig, og det siger ikke så lidt! "Harder...Deeper ..." stønnede hun, og kom hurtigt i en vild orgasme, imens holdt jeg i et fast greb om de dejlige hofter, et øjeblik efter, kom JEG i en vidunderlig orgasme.

Så lagde vi os på ryggen, snakkede lidt. hun er virkelig sød. så begyndte jeg at kæle for hendes bryster igen, spurgte om hun ville have slikket sin mis, og hun stønnede ' Yes, please '.

Jeg slikkede som en besat, jeg nød at høre denne skønhed stønne. Efter ca 8 min kom hun i et lille skrig, samtidig rystede og vred hun sig. Så rykkede hun mig op og holdt fast om mig, slikkede og kyssede kælent min hals, så stønnede hun liderligt 'you are soooo good baby.... I can't understand that you don't have a girlfriend.' Jeg svarede, "fordi jeg først har dig NU", hun smilede og gav mig et kys.

Endelig startede hun med fransk, og UHADA det var skønt. Suzana er super til det. Så begyndte hun at spille min pik af med hendes bryster, og det må siges at være dejligt!

Hun spurgte in jeg ville komme over hendes bryster, - jeg kunne komme hvor jeg havde lyst. DET skulle hun ikke have sagt. Jeg vendte hende vildt og tog hindes fisse hårdt i doggystyle, kort efter trak jeg mig ud, rykkede kondomet af, og sprøjtede vildt ud over den lækre røv og ryg.

Waaouuuu en aften.

Vi lagde os på ryggen, og snakkede. Hun fortalt at hun snart skulle et andet sted hen - men vidste endnu ikke hvornår. Jeg spurgte desperat - hvordan jeg SÅ kunne finde hende igen. Vil du besøge mig igen? spurgte hun. JA FOR POKKER, så smilede hun sødt og blinkede til mig... du kan få mit private nummer hvis du mener det. Ja tak smilede jeg, gav hende straks min iPhone, og hun tastede

ivrigt sit navn og nummer ind .

Tiden var inde til at tage tøj på, bagefter holdt vi om hinanden, inden vore veje skiltes.

Karakter : stedet var meget dårligt, men pigen er så sød, at om det så var i en jordhule ville jeg Komme igen .

Ansigt : 10+

Krop generelt : 10+

Opførsel , væremåde : 10+

Tøj. : 10+

Sexet og god i sengen : 10+

Tilstede for mig. : 10+

GFE : 6 Hun tunge kysser ikke, som jeg ellers sætter stor pris på , men ellers er hun perfekt.

Bygning/lokale samt belysning : 2 - men er ikke så vigtigt for mig . Det er pigen der betyder

Noget, og det bliver bestemt ikke bedre.

Renlighed og hygiejne : 10+ Hun duftede som en drøm. før vi startede vaskede vi begge hænder. i den time skiftede vi kondom måske 5 gange så det var meget positivt. Suzana er den bedste til at give kondom på jeg har prøvet, man mærker det slet ikke , og det er rart.

FOTOs er af hende med den lille forskel, at nu er hele hendes krop smuk gylden inkl brysterne, og hun har tabt omkring 4 til 5 kilo . I vil bestemt ikke blive skuffet!

Den skønneste 22 årige pige jeg har mødt... ville ønske jeg var 25 igen . Men en ting er helt sikkert, hun vil altid have en lille plads i i mit hjerte.

Manica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...