Petersvend 3 Skrevet 16. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/325493 Hej alle! Efter at have læst med herinde gennem flere måneder er det vist på tide at jeg giver mit besyv med, så vi kan holde anmeldelserne i gang. Jeg har besøgt Alejandra mellem Skjern og Herning. Hun er lige startet på adressen og kom vistnok fra Sønderjylland. Hun taler godt engelsk og også helt ok dansk. Der ligger nogle gamle anmeldelser af hende her på sitet, men ikke nogle af nyere dato, så jeg tog afsted og håbede det bedste. Jeg var lidt i tvivl om billederne på annoncen var ægte, men det må jeg konstatere at det var de. Hun har gode latina former, så er man til numse, hofter og bryster, så tror jeg ikke du bliver skuffet. Hun er 100 % ægte og naturlig. Jeg bestilte en halv time til 1000,- og vi kom hele vejen rundt. Kemien var god - jeg håber den var gensidig - det føltes ihvertfald sådan. Jeg forstod på hende at hun ville være på adressen kort tid, men fik ikke fat i hvor længe. Varm anbefaling herfra! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 17. August, 2021 Tak for et opdateret indlæg - Jeg har længe vikke besøge hende.. hun virker så fræk og lækker. Hvad fik du for de 1000 kr… blow uden…?? Hvad ville evt en time koste hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jooo 46 Skrevet 17. August, 2021 Rockhard skrev, for 1 time siden: Tak for et opdateret indlæg - Jeg har længe vikke besøge hende.. hun virker så fræk og lækker. Hvad fik du for de 1000 kr… blow uden…?? Hvad ville evt en time koste hos hende. Skriv eller ring og spørg hende. Hun bider ikke. En skam hun kun er i Videbæk kort tid. Der er for langt. Hvor hun holder til i Sønderjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 17. August, 2021 Ja, hun er en lækker pige med en dejlig krop. Jeg gav 2400 for en time, vel ikke billigt. I Sønderjylland holder hun til ved Skovby tæt ved motorvejsafkørsel Haderslev syd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mellemben Skrevet 17. August, 2021 hubby skrev, for 2 timer siden: Ja, hun er en lækker pige med en dejlig krop. Jeg gav 2400 for en time, vel ikke billigt. I Sønderjylland holder hun til ved Skovby tæt ved motorvejsafkørsel Haderslev syd. Om jeg fatter en m, du møder denne pige til din omtalte pris, forleden læste jeg om en go oplevelse med en anden pige, Ny Lixy, Ålborg (beklager mangler link) Som fik en god oplevelse (dog 30 minutter) til 600,- med ægte billeder så hvordan hænger det lige sammen? Jeg formoder du havde en go time og ovenikøbet en udenlandsk Faktisk mere end en dansk Gp tar men sådan er der så meget man ikke forstår og specielt som ny bruger, dog Tak for skud og go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 23. August, 2021 Du har da ret. 2400 er det dobbelte af hvad Lixy tager, men Alejandra er trods alt vel mere dansk og mere velskabt end Lixy’s billeder viser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg