Hop til indhold
Energy

Horsenspigerne Claudia

Recommended Posts

Skulle på tur og endte så her

http://massage.side6.dk/horsenspigerne

Syntes claudia som de reklamere med så lækker ud.

Så kørte derhen og bankede på, stedet ligger ikke ret godt midt i byen

Og der er masse af mennekser. I døren stod så en lille tyk pige som presenterede sig som claudia.

Tænkte hun så ikke ud som forventet men var i humør, så valgte bare lige en hurtig omgang.

Pigen ligner slet ikke billederne og gad faktisk ikke. Hun er lille og halv buttet og har rigtig små bryster.

Så nu sidder jeg her og er lidt skuffet.

Sex 2/5

Stedet 2/5

Pigen 1/5

Syntes ikke jeg vil anbefale lige den pige desværre.

Priserne var forresten også dyrere end på linket

Energy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja-ja men du betalte jo så penge til hende alligevel. Så set fra hendes side kan det jo godt betale sig med falsk markedføring ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Gaffer

Jeg kan kun give dig ret - jeg synes bare @energy skulle tage og få spist den tudekiks i en fart og komme videre.

Den ENESTE måde hvorpå vi kan komme af med alt den falske markedsføring, som florere er, at vi vender om i døren så snart vi kan konstaterer, at leverandøren ikke svarer til det annoncerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da det kun er mit 3. Besøg i denne verden.

Faldt det mig ikke ind og gå. Men det må i undskylde

Og det gør jeg fremover. Men håber da at min anmeldelse, kan stoppe andre

Så de ikke begår samme fejl.

Igen sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Folkens!

Et helt nyoprettet handle skriver en anmeldelse af et besøg, hvor han føler sig røvrendt.

En i mine øjne velanbragt advarsel mod en markedsføring, der ikke holder vand, og hvad sker der så?

Energy forsøges latterliggjort i hånlige vendinger.

Det kunne jeg måske forstå, hvis der var tale om et handle, der selv havde været fremme i skoene i samme boldgade, men squ da ikke over for en ny bruger herinde.

Det kan I helt ærligt ikke være bekendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Op på hesten igen Energy :)

Der er masser af dejlig piger der ude som ikke er "falske"

Så på den igen , og velkomen på EG :D

Mvh 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, på den igen Energy! :)

Som de, der betaler ydelsen, skal vi huske, at det er tilladt at sige nej tak og gå igen, hvis den faktiske virkelighed ikke svarer til det beskrevne/afbildede.

Denne verden er et sandt paradis af overpyntede usandheder, så mit bedste råd er at benytte dig af de anmeldelser og anbefalinger, der heldigvis findes mange af her på sitet.... Og det samme gælder advarslerne. Tak for din, som gør, at jeg nu kender et sted mere, jeg IKKE skal frekventere! :-)

Til sidst lidt hjælp til fremtiden:

Af personlige oplevelser (af vidt forskellig karakter, da jeg er en både alsidig og nysgerrig sjæl) kan jeg anbefale dig følgende, der i min terminologi bare MÅ afprøves:

1. Et besøg af mindst én times varighed hos Nikita (Darling). Ok, én af de "dyrere damer", men i dette tilfælde hænger pris og kvalitet mere end sammen. Nikita er sød, charmerende, smuk, livlig, ligefrem, lysten, lækker, lid..... - Ja, simpelthen bare gennemført dejlig! :P Det er kun arbejde, geografi, økonomi og til en vis grad dårlig prioritering, der har afholdt mig fra hyppigere besøg i Randers, hvor denne underskønne gudinde er at træffe hver anden tirsdag.

2. En times kropsmassage med valgfri afslutning hos Farida på N & N, Oddervej, Højbjerg. Min personlige favorit thaipige, når en sådan er bedst. Sød, køn, smilende, indlevende og meget opmærksom på netop dine behov og lyster. Nap en times wellness der til særdeles rimelig pris. Jeg selv gir' 1.000,- all inclusive, men hos thaierne er prisen vist ofte afhængig af dine forhandlingsevner? :)

3. En oplevelsestur på FKK Klub i Tyskland. Du skal ikke længere end til Hamburg/Bremen området få timers kørsel fra DK, før du er i himmerige, både hvad angår udbud og pris! Udvalget af piger er mangedoblet, og prisen for ydelserne omtrent halveret..... Selv besøgte jeg sammen med en kammerat forleden Optasia Lounge i det nordlige Hamburg, og kan kun sige, at ALDRIG har jeg fået SÅ meget for SÅ få penge!!! :o

For detaljerede beskrivelser kan du gå ind i min profil, og læse mine enkeltstående indlæg om ovenstående gudinder/oplevelser.

Bedre held i fremtiden, og husk: Vær selektiv, selv når det lille hoved forsøger at overtage bestemmeretten! ;)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for opbakningen og jeres kommentar. Vil klart bruge jeres anbefalinger fremover.

Men denne tråd var også ment som en advarsel til andre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...