Hop til indhold

Ny pige ⭐️ Stram og liderlig, tæt på Aarhus

Featured Replies

Skrevet
Molle37 skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/323858

Hej derude,

nogen der har været forbi denne model ? Hun skulle vist holde til i det nordlige Aarhus.

kan hun anbefales ? Og hvad med stedet ?

Ligner ikke en yngre model.

Skrevet
  • Author
Thomson skrev, for 11 timer siden:

Ligner ikke en yngre model.

Nej, hun er nok +30. Men det gør ikke noget i min verden.

annoncen er væk igen, men jeg har set den være oppe i flere omgange med forskellige links.

har også kort haft dialog med hende på mail. Hun virker reel nok, dog er der desværre ikke lykkes mig at lave en aftale med hende endnu, mest pga min egen kalender.

men er stadig interesseret i at høre hvis nogen har været forbi og kan berette lidt om damen og stedet.

Skrevet

En lidt dyr dame efter min smag. Og så får man ikke ret meget at vide i annoncen.

Skrevet

Det var også 500 kr. billigere i går... Forsøgte at kontakte hende, men uden resultat.

Skrevet
  • Author
sørenslem skrev, for 2 timer siden:

Det var også 500 kr. billigere i går... Forsøgte at kontakte hende, men uden resultat.

Ja, priserne svinger lidt op og ned når hun annoncerer. Måske regulerer hun efter udbud og efterspørgsel ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.