Hop til indhold

Recommended Posts

Hej til alle

Jeg har overvejet at kikke lidt på Sugardaters siden, jeg synes ikke rigtigt der er så mange danske gudinder i øjeblikket.

Når jeg logger ind uden at betale er der nærmest ingen der har været online de sidste måneder, er det anderledes hvis jeg betaler?

Eller er der ikke rigtigt kommet gang i miljøet efter corona?

Håber på lidt input fra jer derude.

mvh

L

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legesyg Løve skrev, for 16 minutter siden:

Hej til alle

Jeg har overvejet at kikke lidt på Sugardaters siden, jeg synes ikke rigtigt der er så mange danske gudinder i øjeblikket.

Når jeg logger ind uden at betale er der nærmest ingen der har været online de sidste måneder, er det anderledes hvis jeg betaler?

Eller er der ikke rigtigt kommet gang i miljøet efter corona?

Håber på lidt input fra jer derude.

mvh

L

 

 

Jeg tror den side døde ud, da de sidste gang satte prisen helt vildt op. Og med den megen dårlige omtale, så tror jeg ikke der er ret meget gang i tøserne på siden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legesyg Løve skrev, for 31 minutter siden:

Hej til alle

Jeg har overvejet at kikke lidt på Sugardaters siden, jeg synes ikke rigtigt der er så mange danske gudinder i øjeblikket.

Når jeg logger ind uden at betale er der nærmest ingen der har været online de sidste måneder, er det anderledes hvis jeg betaler?

Eller er der ikke rigtigt kommet gang i miljøet efter corona?

Håber på lidt input fra jer derude.

mvh

L

 

 

Kom nu ind i kampen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ny startegi
Joey Joe Joe skrev, for 34 minutter siden:

Jeg tror den side døde ud, da de sidste gang satte prisen helt vildt op. Og med den megen dårlige omtale, så tror jeg ikke der er ret meget gang i tøserne på siden

Du skal ikke tro, du skal vide. 

Jeg har gode oplevelser pt derinde .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha, DET har jeg også prøvet :D

Jeg fandt til sidst ud af at jeg var oprettet som sugarBABE, og søgte på piger. Jeg troede det var bedre beskrevet i dag? men check lige før du betaler:rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 14 timer siden:

Jeg tror den side døde ud, da de sidste gang satte prisen helt vildt op. Og med den megen dårlige omtale, så tror jeg ikke der er ret meget gang i tøserne på siden

Tro kan du gøre om søndagen, i en stor bygning med et højt tårn i den ene ende ;)

Redigeret af Arne Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 9 timer siden:

Tro kan du gøre om søndagen, i en stor bygning med et højt tårn i den ene ende ;)

Og du bidrager bare med afsporing i tråden ;) VED du om, der er noget at komme efter på SD - så skriv det. Ved du det ikke, så tror du lige som jeg gør. Jeg tror ikke, der er noget at komme efter. Det er mit bidrag ud fra konkrete erfaringer på siden. Men jeg kan jo ikke VIDE det, da jeg ikke kender mandens teknik, udseende, budget til møder osv. osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt for mange proff. Og resten vil sende online lir for penge...

Sikkert også nogle der er reelle og kan give en skøn oplevelse...men ikke mange for mit vedkommende..

Mit råd..brug din sunde fornuft.

 Ser og lyder det for godt til at være sandt, så er det nok ikke sandt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig virker det da.

Har mødt en del, og ikke alle er proff nogle måske semi. Men rigtig mange for en fræk oplevelse og kan li lidt mønt ved siden. Men lige så mange vil gerne med ud og spise, hygge og sex. Har da mødt 3-4’stk inden for den sidste md. Både i Århus og kbh. Så behandel pigerne med respekt, ærlighed og vær direkte. Man skal lige gennem de 80% fake osv så rammer man dem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For 14 dage siden ville jeg have skrevet at SD ikke virkede for mig, men som i alt andet i livet kan lykken vende. Efter "tilbud" om 3000 kr. + hotel... og så skulle jeg kun regne med en halv time! .... har jeg nu fået en god ven eller bonus-datter som jeg, ud over at snakke godt med, gør nogen ting med som man IKKE gør med sin egen datter. Det kommer nok ikke til at være resten af livet, hun finder forhåbenligt en jævnaldrende kæreste når hun en dag bliver klar til det, og så må jeg sørge over det i nogle måneder.

Livet er fantastisk og skal leves :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det kan misforstås.

Tilbuddet på 3K var ikke min nye ven. Det startede meget lavere og nu synes hun slet ikke hun kan være bekendt at skulle have sugar. Men det kan jo være noget andet om 3 uger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady95

Har bevæget mig derinde on/off og har haft nogen skønne daddies. Det kan godt lade sig gøre! Er ude og rejse de her dage, men har da overvejet at supplere min indtægt gennem siden igen når jeg kommer hjem. 

 

Hæng i. Det er ikke umuligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...