Berserk 11 Skrevet 16. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/25729 Min første tråd så bær over med mig. Er lige kommet hjem efter at have tilbragt 1 time i den smukkeste og frækkeste kvindes selskab, nemlig Malua hos pussygalores.dk, jeg kan slet ikke holde op med at smile, når til sagen, er endelig færdigvaccineret og 2 uger er gået så jeg tænkte nu skulle mine dæmoner fodres, kunne se i fredags at Malua var på vagt idag mandag og jeg har altid haft stor lyst til at besøge hende , men aldrig rigtig kunne finde tid til det, så jeg tænkte nu skulle det være, tog et par dages fri, og fik hurtigt aftalt en tid, og glad og spændt tog jeg afsted, vidste ud fra billederne at Malua var meget smuk og fræk og var da også lidt nervøs da jeg ankom, fik ringet på og blev vist ind i et værelse af den søde tlf.dame og der sad jeg så og ventede, mit hjerte galopperede afsted og jeg prøvede febrilsk at dæmpe min nervøsitet, og så gik døren op og ind trådte den smukkeste og frækkeste kvinde, hvis det havde været en tegnefilm havde min kæbe ramt gulvet, havde bestilt 45min GFE, men da jeg så Malua irl måtte jeg simpelthen have 1 time i denne gudindes selskab, sexakten var noget af det dejligste og varmeste jeg har oplevet, hendes udstråling og nærhed får en til at glemme alt og hendes skønhed kan jeg slet ikke finde ord til at beskrive, hun er så sød, og virkelig nem at tale med når man ligger og sunder sig efter en sådan oplevelse, jeg glæder mig allerede til næste gang. Tusind tak Malua for en fantastisk fræk stund 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 695 Skrevet 16. August, 2021 Hvor meget skulle du give for en sådan fantastisk oplevelse. På hånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Berserk 11 Skrevet 16. August, 2021 2200kr, lidt dyrt, men det hele værd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 16. August, 2021 Enig, Malua er hver en krone værd. Velkommen til og tillykke med din første anmeldelse. Malua er velkendt herinde, men skriv bare flere anmeldelser. Jeg får helt lyst til at besøge dejligheden igen-igen-igen-osv Venligst OT (der er lidt forelsket i Malua) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyLife! 59 Skrevet 16. August, 2021 Oldtimer skrev, for 4 timer siden: Enig, Malua er hver en krone værd. Velkommen til og tillykke med din første anmeldelse. Malua er velkendt herinde, men skriv bare flere anmeldelser. Jeg får helt lyst til at besøge dejligheden igen-igen-igen-osv Venligst OT (der er lidt forelsket i Malua) jeg kunne ikke være mere enig med både dig og trådstarter. Malua er en skønhed uden lige, indefra og ud. Så sød som hun er smuk. hun forstår nogen at få en (i et hvert tilfælde mig) til at falde helt ned og bare nyde seancen til fulde. Har haft 2 skønne oplevelser med hende. Profesionelle stunder, hvor man ikke ænser andet end at hun er der for min skyld. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eneren 35 Skrevet 17. August, 2021 @Malua er bare fantastisk, lækker krop, skøn personlighed og sutter og knepper så englene synger har besøgt hende fast de sidste 4 år og man bliver sgu lidt vild med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg